تابناک -کارشناس امور مبلغین تبلیغات اسلامی استان هرمزگان گفت: در طرح شهید سلیمانی روحانیون در قالب فعالیت‌های محله محور ارتباطشان با مردم بیش از پیش شد.
کد خبر: ۹۲۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹ 03 January 2021

محسن بنی اسدی در گفت‌گو با تابناک استان هرمزگان، با بیان اینکه روحانیون در استان از ابتدای شیوع کرونا به انجام فعالیت پرداختند، اظهارداشت: خدماتی خوبی در این ایام از سوی روحانیون استان ارائه شد.

در طرح شهید سلیمانی ارتباط روحانیون با مردم بیشتر شد

وی با بیان اینکه اگر چه مساجد در زمان پیک بیماری کرونا تعطیل شد اما کار ائمه جماعت تعطیل نشد، افزود: مساجد به پایگاه‌های اصلی سلامت در محلات تبدیل شدند و کلیه کمک‌ها با محوریت مسجد هر محله انجام شد.

در طرح شهید سلیمانی ارتباط روحانیون با مردم بیشتر شد

کارشناس امور مبلغین تبلیغات اسلامی استان هرمزگان با عنوان اینکه کار روحانیون در این ایام بیش از پیش بود، بیان کرد: علاوه بر کمک‌های مومنانه تلاش شد تا اضطراب و استرسی که در جامعه وجود داشت کاهش پیدا کند.

در طرح شهید سلیمانی ارتباط روحانیون با مردم بیشتر شد

بنی اسدی با اشاره به اینکه ضدعفونی معابر اطراف مساجد، شناسایی نیازمندان واقعی، توزیع بسته‌های معیشتی و همچنین تغسیل اموات کرونایی عمده کارهایی بود که توسط روحانیون در استان انجام شد، تصریح کرد: به دلیل اجرای این فعالیت‌ها برخی از روحانیون استان درگیر بیماری کرونا شدند.

وی با عنوان اینکه برخی مساجد در ابتدای ویروس کرونا به کارگاه‌های تولید ماسک تبدیل شدند، خاطر نشان کرد: کمک‌های مومنانه ای که در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری انجام شد با محوریت ائمه جماعات بود که سبب کاهش آسیب های اقتصادی شیوع این ویروس منحوس به خانواده های نیازمند شد.

کارشناس امور مبلغین تبلیغات اسلامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه روحانیون در قالب طرح شهید سلیمانی در حال حاضر مشغول فعالیت هستند، گفت:  در  این طرح روحانیون در قالب فعالیت‌های محله محور ارتباطشان با مردم بیش از پیش شد.

انتهای پیام/ن۲

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار