در بیست و سومین برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح»
بهره‌برداری از ماشین آلات جدید خدمات شهری و سازمان عمران و نوسازی به ارزش یک‌هزار و ۴۳۷ میلیارد ریال آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۹۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳ 03 January 2021

شهردار اصفهان گفت: در ادامه اجرای برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» با حضور مدیران ارشد شهری به کارگیری ناوگان ماشین‌آلات سازمان عمران شامل: هفت دستگاه تراک‌میکسر ۲۶ تن حمل بتن با بیش از ۱۸۴ میلیارد ریال و یک دستگاه خودرو نور رسان با سه میلیارد ریال هزینه اجرا شد.
قدرت الله نوروزی با بیان اینکه در بخش خدمات شهری نیز امروز نوسازی تجهیزات و ماشین آلات خدمات شهری رونمایی شد گفت: ماشین آلات خریداری شده شامل دو دستگاه بیل بکهو، ۱۰ عدد شاسی هیوندا برای زباله‌کش و یک عدد کشنده برای حمل جرثقیل ۱۵ تن با مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال است.
وی افزود: در بخش تاکسیرانی نیز نوسازی هزار دستگاه تاکسی با اعتبار یک هزار میلیارد ریال در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار گرفته که در مرحله نخست ۳۰۰ دستگاه تاکسی نوسازی شده و بقیه تا پایان سال امسال نوسازی می‌شود.
شهردار اصفهان با بیان اینکه تاکسی‌های جدید با حمایت شهرداری و شورای شهر اصفهان و با ارائه تسهیلات وام برای هر تاکسی به مبلغ ۵۰ میلیون تومان (با سود چهار درصد) واگذار می‌شود گفت: با نوسازی یک هزار تاکسی در شهر عمر این ناوگان از ۱۰ سال به کمتر از هفت و نیم سال کاهش خواهد یافت و کاهش آلایندگی‌ها و سرویس دهی بهینه به شهروندان را شاهد خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار