هفته دهم لیگ برتر؛
هفته دهم لیگ برتر فوتبال روزهای دوشنبه و سه شنبه (۱۵ و ۱۶ دی ماه) برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۹۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸ 03 January 2021

به گزارش تابناک سمنان هفته دهم لیگ برتر روز‌های پانزدهم و شانزدهم دی ماه برگزار می شود و این در حالی است که هنوز ۴ مسابقه از هفته نهم باقی مانده است!

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و ماشین سازی تبریز از هفته دهم نیز به خاطر اینکه دیدار معوقه سپاهان و پرسپولیس در تاریخ ۱۶ دی ماه برگزار شود، زودتر از سایر مسابقات این هفته در تاریخ ۹ دی ماه برگزار شد.

میزبانی آبادنی‌ها از نفت مسجد سلیمان و دیدار آبی پوشان پایتخت با آلومینیوم اراک

تیم فوتبال پرسپولیس طبق برنامه اعلام شده، هفته دهم مسابقات لیگ باید مقابل تیم گل‌گهر سیرجان قرار بگیرد، اما تاریخ برگزاری این دیدار هنوز مشخص نشده است و سرخپوشان ۱۶ دی ماه که سایر تیم‌ها دیدارهای هفته دهم را برگزار می‌کنند، بازی معوقه خود مقابل سپاهان اصفهان از هفته هفتم را برگزار می‌کند.

شهرخودرو - سایپا/ دوشنبه ۱۵ دی، ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه

تیم فوتبال شهرخودرو در شرایطی میزبان نارنجی پوشان تهران خواهند بود که روز‌های خوبی را در لیگ برتر پشت سر نمی‌گذارد. شاگردان سید مهدی رحمتی بعد از برگزاری ۹ دیدار توانسته اند ۹ امتیاز کسب کنند و در مکان دوازدهم جدول رده بندی قرار دارند. عنابی پوشان مشهدی با ۴ شکست و ۱۲ گل خورده آمار خوبی تا به اینجای مسابقات از خود به جا نگذاشته اند. دیدار این تیم با سایپا از این حیث که ۲ تیم در جدول همسایه هستند، می‌تواند حساسیت‌های خاص خودش را داشته باشد.

میزبانی آبادنی‌ها از نفت مسجد سلیمان و دیدار آبی پوشان پایتخت با آلومینیوم اراک

تیم فوتبال سایپا با هدایت ابراهیم صادقی در این فصل به سختی شکست می‌خورد، اما عملکرد ضعیف این تیم در گلزنی باعث شده است نتوانند پیروزی‌های زیادی نیز به دست آورند. نارنجی پوشان با ۷ تساوی از ۹ دیدار، بیشتر از هر تیم دیگری امتیاز یک بازی را تقسیم کرده‌اند. شاگردان صادقی ۱ برد و یک شکست نیز در کارنامه شان دیده می‌شود تا با ۱۹ امتیاز در مکان یازدهم جدول قرار بگیرند.

صنعت نفت آبادان - نفت مسجد سلیمان/ دوشنبه ۱۵ دی، ساعت ۱۵

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان یکی از آغاز‌های خوب خود در لیگ برتر فوتبال را تجربه می‌کند و از بازی‌ها و نتایج این تیم به نظر آید برزیلی‌های فوتبال ایران می‌توانند به عنوان یک مدعی برای حضور در بالای جدول با دیگر رقبای سنتی مبارزه کنند. سیروس پور موسوی سرمربی زرد پوشان آبادانی دیگر تبدیل به یکی از با تجربه‌های لیگ شده و تیم سخت کوشی را راهی مسابقات کرده است. صنعت نفت در ۹ دیداری که برگزار کرده موفق به کسب ۱۵ امتیاز شده است و با احتساب تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال در مکان دوم جدول قرار دارد. طالب ریکانی کاپیتان این تیم با ۵ گل زده یکی از ستاره‌های این تیم است.

میزبانی آبادنی‌ها از نفت مسجد سلیمان و دیدار آبی پوشان پایتخت با آلومینیوم اراک

نفت مسجد سلیمان جزو تیم‌هایی بوده است که در چند سال اخیرِ حضورش در لیگ برتر، برای ماندن در مسابقات می‌جنگید و تا روز‌های پایانی فصل احتمال سقوطش به دسته پایین تر وجود داشت. اما امسال ظاهرا شرایط کمی بهتر شده و مجتبی حسینی مربی جوان این تیم جنوبی موفق شده است تیم را در میانه‌های جدول لیگ نگه دارد. مسجد سلیمانی‌ها از ۹ دیداری که برگزار کرده‌اند ۳ پیروزی بدست آورده‌اند، ۳ بار مساوی کرده‌ و ۳ بار شکست خورده‌اند تا با ۱۲ امتیاز در مکان هشتم جدول دیده شوند. این تیم مقابل سپاهان و فولاد مدعی پیروز شده است و برابر تراکتور و پرسپولیس نیز مساوی کرده است، اما در طرف مقابل به تیم‌های میانه جدولی نساجی، پیکان و مس رفسنجان باخته است.

استقلال تهران- آلومینویم اراک/ دوشنبه ۱۵ دی، ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه

آبی پوشان پایتخت لیگ بیستم را از نظر نتیجه گیری خوب آغاز کرده اند، اما همچنان یک فشار روانی بر روی این تیم و محمود فکری، سرمربی آن‌ها حس می‌شود. بیشتر این فشار از طرف خود هواداران استقلال است و تمام مسئولان باشگاه استقلال و بازیکنان تیم هم می‌دانند که هیچ اتفاقی جز قهرمانی در لیگ برتر هواداران این تیم را آرام نخواهد کرد. استقلالی‌ها بعد از هفته ششم بار دیگر در هفته نهم با یک بازی کمتر بعد از پیروزی مقابل گل‌گهر خودشان را به صدر جدول مسابقات رسانده اند و شرایط خوبی را پشت سر می‌گذارند. شاگردان فکری با پیروزی مقابل آلومینیومی که روند رو به جلویی در مسابقات داشته است می‌تواند با روحیه‌ خوبی به جدال حساس و معوقه از هفته هشتم مقابل پرسپولیس بروند.

میزبانی آبادنی‌ها از نفت مسجد سلیمان و دیدار آبی پوشان پایتخت با آلومینیوم اراک

شاگردان رسول خطیبی بعد از آغاز نه چندان خوب مسابقات، در ۶ بازی آخر خود شکست نخورده اند و تیم سرسختی نشان داده اند. دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن اصفهان از هفته نهم به علت اینکه تیم ذوب‌آهن باید دیدار معوقه خود را با پرسپولیس برگزار می‌کرد، انجام نشد. نماینده شهر اراک بعد از ۸ دیداری که برگزار کرده است، در ۲ دیدار پیروز شده است، ۴ بازی با تساوی به اتمام رسیده و ۲ بار شکست خورده است تا با ۱۰ امتیاز در مکان دهم جدول قرار گیرد. آلومینیوم به عنوان یک تیم تازه لیگ برتری شده با ماندن در این مسابقات می‌تواند عملکرد قابل قبولی در در اولین فصل خود داشته باشد.

فولاد خوزستان- مس رفسنجان/ دوشنبه ۱۵ دی، ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه

تیم فوتبال فولاد خوزستان با توجه به داشتن بازیکنان باکیفیت و ثباتی که در کادر فنی خودش داشته است یکی از مدعیان این فصل از رقابت‌ها محسوب می‌شود. شاگردان نکونام در ۸ دیداری که برگزار کرده اند ۳ پیروزی به دست آورده اند، ۴ بار به تساوی رسیده و یک بار شکست خورده اند تا با ۱۳ امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی قرار گیرند. فولادی‌ها با پیروزی مقابل تیم انتهای جدولی مس رفسنجان می‌توانند در جدول خودشان را بالا بکشند و حضور در صدر را نیز تجربه کنند.

میزبانی آبادنی‌ها از نفت مسجد سلیمان و دیدار آبی پوشان پایتخت با آلومینیوم اراک

مس رفسنجان به عنوان یک تیم تازه لیگ برتری شده جزو تیم‌هایی خواهد بود که تا انتهای فصل احتمالا به دنبال ماندن در لیگ برتر خواهد بود. البته محمد ربیعی نشان داده تیمش از نظر فنی شرایط قابل قبولی دارد و می‌تواند ماموریت این فصل تیم مس رفسنجان را با پایانی خوب به اتمام برساند. عملکرد این تیم در خط حمله با ۴ گل زده ضعیف بوده و با ۴ شکستی که متحمل شده اند جزو ضعیف‌ترین‌های لیگ از این حیث محسوب مس شوند. کار شاگردان محمد ربیعی در ورزشگاه خانگی فولاد سخت خواهد بود، اما با کسب امتیاز می‌توانند از تیم‌های پایین‌تر از خودشان کمی فاصله بگیرند.

پیکان تهران - نساجی مازندران/ سه شنبه ۱۶ دی، ساعت ۱۵

تیم فوتبال پیکان با هدایت مهدی تارتار تا به این‌جای لیگ عملکرد قابل قبولی از خود نشان داده است و خودش را در نیمه بالای جدول رده بندی می‌بیند. پیکان جزو تیم‌هایی است که با ۲ باخت در این فصل از رقابت‌ها به سختی تن به شکست می‌دهد و با کسب ۳ پیروزی و ۴ تساوی موفق شده با ۱۳ امتیاز در مکان هفتم جدول قرار بگیرد و اختلاف امتیازش با صدر جدول فقط ۲ امتیاز است. ‍

میزبانی آبادنی‌ها از نفت مسجد سلیمان و دیدار آبی پوشان پایتخت با آلومینیوم اراک

تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از یک شروع نسبتا خوب و حضور در میانه جدول با ۳ شکست پیاپی، حال خود را در انتهای جدول می‌بیند. تیم نساجی با ۴ شکست جزو تیم‌هایی است که عملکرد خوبی در این زمینه نداشته است و بعد از برگزاری ۸ دیدار با به دست آوردن ۸ امتیاز در مکان سیزدهم جدول قرار دارد و با پیروزی مقابل پیکان می‌تواند گام بلندی برای جدا شدن از انتهای جدول بردارد.

ذوب‌آهن اصفهان - تراکتور تبریز/ سه شنبه ۱۶ دی، ساعت ۱۵

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بعد از پشت سر گذاشتن چالش کرونایی شدن بازیکنانش و کسب یک امتیاز مقابل تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به نظر می‌رسد توانسته در بهترین زمان ممکن برای جدا شدن از بحرانی که در آن گرفتار شده بود قرار دارد و رحمان رضایی می‌تواند به آینده عملکرد این تیم و ماندن خودش امیدوار شود. البته هنوز این تیم شرایط خوبی در جدول لیگ ندارد و با کسب ۶ امتیاز در مکان پانزدهم قرار دارد. تراکتوری که نمی‌خواهد از کورس بالای جدول جا بمانند تیم سختی برای گاندو‌های اصفهانی خواهند بود.

میزبانی آبادنی‌ها از نفت مسجد سلیمان و دیدار آبی پوشان پایتخت با آلومینیوم اراک

تیم فوتبال تراکتور این روز‌ها با سرمربیگری موقت مسعود شجاعی روز‌های پر فراز و نشیبی را پشت سر می‌گذارد و بعد از ۲ پیروزی پیاپی در ۲ بازی نتوانسته پیروز شود. سرخ پوشان تبریز ۹ بازی خود را به شکل کامل انجام داده اند و با ۱۳ امتیاز در مکان ششم جدول قرار دارند. این تیم در شرایطی باید به مصاف ذوب‌آهن برود که احتمالا اشکان دژاگه ستاره با تجربه خود را در اختیار نخواهد داشت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار