مسوول امور مجامع هیأت‌‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری مجمع انتخابات دو هیأت ورزشی برای تعیین روسای جدید آنها خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷ 04 January 2021

به گزارش تابناک قم، محمد علی‌مردانی ‌اظهار کرد: با توجه به پایان دوره چهار ساله رئیس هیأت جودو و همچنین رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین، امروز و فردا مجمع انتخابات این دو هیأت ورزشی با حضور مسؤولان فدراسیون، اداره کل و اعضای مجمع برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در چهار سال گذشته مجید متقی مسوولیت ریاست هیأت جودو استان قم را بر عهده داشت و با توجه به پایان دوره ریاست وی، ابتدا ثبت‌نام کاندیداها انجام شد و امروز با حضور رئیس فدراسیون جودو، مدیر کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع شامل نماینده مربیان، داوران، ورزشکاران، بخش‌های تابعه، آموزش و پرورش و ... انتخابات این هیأت برگزار می‌شود.

مسؤول امور مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: همچنین در چهار سال گذشته محمد پیروزمنش رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم بود که با پایان دوره ریاست وی، پس از ثبت‌نام و بررسی صلاحیت کاندیداها، انتخابات این هیأت ورزشی نیز روز سه‌شنبه 16 دی برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مجمع انتخابات چند هیأت ورزشی دیگر در قم، اضافه کرد: در حال حاضر 47 هیأت ورزشی در استان قم فعال است و نزدیک به 40 هیأت به صورت مشترک در عرصه‌های قهرمانی، همگانی، فرهنگی و آموزشی رده‌های سنی مختلف آقایان و بانوان فعالیت می‌کنند.

علی‌مردانی عنوان کرد: سه ماه پیش از پایان دوره چهار ساله هر هیأت ورزشی مراحل مختلف برگزاری مجمع از جمله ثبت‌نام کاندیداها و احراز صلاحیت آنها انجام می‌شود و سپس برای برگزاری مجمع انتخابات اقدام می‌کنیم، اتفاقی که از ابتدای سال در رشته‌های بسکتبال و تیراندازی رخ داده و روسای جدید آنها مشخص شده‌اند.

مسؤول امور مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در پایان اظهار کرد: رشته‌های هاکی، جانبازان و معلولین، سوارکاری، جودو، کشتی، نجات‌غریق و غواصی، هندبال، گلف و فوتبال دیگر هیات‌های ورزشی هستند که مجمع انتخابات برای تعیین رئیس جدید آنها برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار