برای تسریع در ارائه خدمات امداد رسانی
بیش از ۵۰ دستگاه خودرو آتش نشانی اصفهان تا یک ماه آینده وارد چرخه فعالیت می‌شود.
کد خبر: ۹۲۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷ 04 January 2021

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: در سال جاری این تعداد خودرو مورد نیاز سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه خریداری شده تا یک ماه آینده وارد چرخه فعالیت می‌شود.
حسین امیری افزود: در این دوره مدیریت شهری با هدف بهسازی و نوسازی ناوگان خدمات موتوری اقدامات خوبی شده و تلاش می‌شود هر ساله با پیش بینی اعتبارات مورد نیاز، بخشی از خودرو‌هایی که عمر بالایی دارند از رده خارج و خودرو‌های جدید جایگزین شود.
وی اعتبار مورد نیاز برای خرید خودرو‌ها و ماشین‌آلات جدید سازمان خدمات موتوری شهرداری را ۲۵۰ میلیارد ریال بیان کرد و افزود: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر پیش بینی شده است که تا پایان سال خودرو‌های جدید مورد نیاز خریداری شود.
معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با ابراز خرسندی از اضافه شدن تجهیزات جدید به امکانات سازمان خدمات موتوری، گفت: در بخش خدمات شهری برای نوسازی تجهیزات و ماشین آلات با اختصاص با بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال دو دستگاه بیل بکهو، ۱۰ عدد شاسی هیوندا برای زباله‌کش و یک عدد کشنده برای حمل جرثقیل ۱۵ تن خریداری شده است.
حسین امیری افزود: در سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اصفهان با توجه به گستردگی شهر و وجود ۲۵ ایستگاه فعال و سه ایستگاه در حال احداث به خودرو‌ها و تجهیزاتی نیاز داشتیم که بتوانیم پوشش به موقع و سریع در هنگام وقوع حوادث و آتش سوزی‌ها داشته باشیم.
وی گفت: به منظور مراقبت از جان آتش نشانان، تجهیزات انفرادی شامل دستکش، لباس مقاوم در برابر حریق، چکمه، هود و لباس‌های مقاوم در برابر حریق به ارزش ۲۲۰ میلیارد ریال خریداری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار