فرمانده انتظامی شهرستان ایلام:
سرهنگ موسوی گفت:برخورد با معتادان متجاهر و با خریداران ضایعات و مالخران اموال مسروقه از اهداف و برنامه‌های پلیس در جهت کاهش سرقت‌های خرد می‌باشد.
کد خبر: ۹۲۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 05 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام اظهار داشت: برخورد با معتادان متجاهر و برخورد با خریداران ضایعات و مالخران اموال مسروقه از اهداف و برنامه‌های پلیس در جهت کاهش سرقت‌های خرد می‌باشد.

او با بیان اینکه اکثر سرقت‌های خرد توسط معتادان متجاهر صورت می‌گیرد، افزود: روز گذشته در یک عملیات ضربتی ماموران کلانتری ۱۱ پاتوق ۷ نفر از معتادان متجاهر را در یکی از محلات شهر ایلام متلاشی و از آنان مقادیری مواد مخدر کشف کردند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه اجرای این طرح‌ها استقبال عمومی شهروندان را به همراه داشته، خاطرنشان کرد: در ادامه اجرای این طرح تعداد ۶ باب مغازه ضایعاتی مورد بازدید ماموران کلانتری ۱۲ قرار و به آنان اخطار‌های لازم در خصوص خرید اموال مسروقه داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام به استمرار اجرای این طرح‌ها درسطح شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: تعداد ۱۰ خودرو متخلف که با حرکات نمایشی و خطر آفرین برای شهروندان ایجاد مزاحمت کردند متوقف و جهت اعمال قانون روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ موسوی در پایان همکاری و مشارکت شهروندان با پلیس را گامی بلند در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی دانست و گفت: پلیس با اجرای طرح‌های پیشگیرانه تمام تلاش خود را جهت برقراری امنیت پایدار در جامعه به کار خواهد گرفت./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار