هندبالیست‌های تیم پاس قم در دو دیدار باقی مانده از مرحله مقدماتی پیکارهای فصل جاری لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور آخرین شانس خود را برای صعود مورد آزمایش قرار می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۹۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷ 05 January 2021

به گزارش تابناک قم، هندبالیست‌های تیم پاس ناجای قم در گروه نخست مرحله مقدماتی پیکارهای فصل جاری لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور حضور دارند، گروهی سخت و دشوار که در آن البته هنوز شانس صعود به مرحله نهایی رقابت‌ها را دارند ولی باید در دو بازی باقی مانده بهترین عملکرد را ارائه کنند.

نماینده هندبال قم تا کنون 9 امتیاز از دیدارهای قبلی خود کسب کرده و حالا با فاصله هفت امتیازی نسبت به تیم صدرنشین نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و اختلاف دو امتیازی در مقایسه با تیم رده دومی ذوب‌آهن اصفهان، در مکان سوم جدول رده‌بندی گروه نخست جای دارد و باید دو بازی پیش‌رو را برده و منتظر عملکرد ذوب‌آهن باشد.

پاس ناجای قم با هدایت علیرضا ربیعی و ترکیبی از چهره‌های شاخص هندبال قم و چند بازیکن غیر بومی، امیدوار است در دو بازی حساس با نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و ستارگان دشتستان به امتیازات لازم برای صعود دست یابد، هر چند بازی با تیم صدرنشینی نیروی زمینی کار دشواری است.

بازی‌های مرحله دوم دور برگشت از روز چهارشنبه هفدهم دی‌ماه آغاز می‌شود و در تهران تیم هندبال پاس ناجای قم نخستین بازی خود را از ساعت 15 برابر تیم صدرنشین نیروی زمینی شهید شاملی کازرون برگزار می‌کند، مسابقه‌ای که در آن نماینده قم به دنبال جبران شکست بازی نیم‌فصل نخست هم هست.

دومین بازی تیم هندبال پاس ناجای قم در این مرحله که آخرین مسابقه آنها در دور مقدماتی محسوب می‌شود روز جمعه نوزدهم دی‌ماه از ساعت 18 برابر تیم پائین جدولی ستارگان دشتستان است و هندبالیست‌های پاس ناجا بعد از تساوی با ذوب‌آهن، باخت به پرسپولیس بهبهان و برتری مقابل نفت و گاز گچساران در سه بازی قبلی خود خود حالا باید دو برد متوالی کسب کند تا به صعود امیدوار بماند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار