تیم بسکتبال شیمیدر قم با پایان هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بالاتر از مهرام جایگاه نخست جدول رده‌بندی گروه دوم را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۹۳۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲ 06 January 2021

به گزارش تابناک قم، در شرایطی که تنها یک هفته دیگر به پایان دیدارهای دور رفت از مرحله گروهی فصل جاری پیکارهای لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده، تیم بسکتبال شیمیدر قم با کسب 12 امتیاز از 6 برد متوالی صدرنشین جدول رده‌بندی گروه دوم این رقابت‌ها است.

شاگردان مصطفی هاشمی در گروه دوم تا کنون تیم‌های نیروی زمینی تهران، آینده‌سازان، ذوب‌آهن اصفهان، شهرداری بندرعباس، مس کرمان و کوچین آمل را شکست داده‌اند و با 534 گل زده، 404 گل خورده، بدون شکست، با 12 امتیاز و جایگاه نخست جدول در هفته پایانی این مرحله به مصاف مهرام تهران می‌روند.

مهرامی‌ها نیز عملکردی شبیه شیمیدر قم دارند و با 6 برد متوالی مقابل رقبای دیگر حاضر در این گروه، حالا رقابت تنگاتنگی با نماینده قم برای صدرنشینی در گروه دوم دارند، به همین دلیل بازی رو در روی آنها در هفته پایانی دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال جذاب و تماشایی خواهد بود.

طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون بسکتبال، مسابقه تیم‌های مهرام تهران و شیمیدر قم از هفته پایانی دور رفت لیگ برتر بسکتبال از ساعت 18 عصر روز سه‌شنبه 23 دی‌ماه در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار می‌شود، مسابقه‌ای که تعیین کننده تیم برتر این مرحله تا قبل از شروع دور برگشت خواهد بود.

مهرامی‌ها نیز در دیدارهای قبلی خود 511 گل به ثمر رسانده و 303 گل دریافت کرده‌اند، تیمی که از قضا هدایت آن را در فصل 1398 لیگ برتر، سرمربی فعلی شیمیدر قم یعنی مصطفی هاشمی بر عهده داشت و هم اکنون یکی از مربیان خوشنام بسکتبال استان قم یعنی علی آرزومندی سرمربی این تیم است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار