دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران گفت: پس از قلع و قمع در روستای چهاربیشه گچساران، این بار نوبت به آزادسازی پنج هکتار از رودخانه فصلی تلخاب شیرین در شهرستان گچساران رسید.
کد خبر: ۹۳۰۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۲ 07 January 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام محمد صدار ادیبان  با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور آزادسازی حریم رودخانه تلخاب شیرین، عوامل اجرایی شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور دادستان و معاون دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، نسبت به آثار آزادسازی حریم رودخانه اقدام نمودند.

وی ادامه داد: پس از قلع و قمع در روستای چهاربیشه گچساران، این بار نوبت به رودخانه فصلی تلخاب شیرین در شهرستان گچساران رسید و پنج هکتار از  رودخانه فصلی تلخاب شیرین در شهرستان گچساران آزادسازی شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران گفت: امروز عوامل اجرایی شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرماندهی پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر(ع) اقدام به آزادسازی بیش از 5 هکتار از بستر این رودخانه کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران در ادامه بیان داشت: عده‌ای از افراد سودجو اقدام به تصرف 58 هزارمتر مربع از رودخانه فصلی روستای در تلخاب شیرین کرده بودند، که رفع تصرف گردید.
وی همچنین گفت: این افراد همچنین اقدام به دیوار کشی به طول ۲۵۰ متر، با ملات سیمان کرده بودند که، تخریب شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران در ادامه تصریح کرد: همانطور که در روستای چهاربیشه گچساران، عده‌ای از افراد سودجو اقدام به ساخت و ساز در زمین‌های کشاورزی کرده بودند این بار نیز دادسرای عمومی دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان ، اقدام به رفع تصرف از بستر رودخانه فصلی تلخاب‌ شیرین کرد.

ادیبان در ادامه گفت: همانطور که در مصاحبه‌های قبلی خطاب به افراد سودجو که با که با قانون شکنی و گریز از قانون نسبت به تصرف اراضی ملی منابع طبیعی محیط زیست و بستر رودخانه ها اقدام می نمایند و یا در حرایم ها تصرفاتی انجام می دهند، هشدار دادیم ،اظهار داشت: دستگاه قضایی به صورت قاطع ، مؤثر و اثرگذار و قانونی وارد عمل خواهد شد و با متخلفین برخورد قانونی و قضایی انجام خواهد داد.

دادستان گچساران در پایان نسبت به اجرایی شدن سایر آرای تصرفات در اراضی ملی و منابع طبیعی ، محیط زیست و حریم رودخانه ها، اظهار کرد: در سایر نقاط از این شهرستان که عده‌ای از افراد سودجو با قانون شکنی اقدام به تصرف و تخریب محیط زیست، منابع طبیعی و یا بستر حریم رودخانه های این شهرستان کرده اند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار