کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: شب گذشته در شهر اصفهان دمای منفی هشت درجه را تجربه کرد که این دما طی سال‌های اخیر بی سابقه بوده است.
کد خبر: ۹۳۰۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳ 07 January 2021

حجت الله علی عسگریان با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر استقرار جوی پایدار بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس آسمان در اکثر مناطق صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد در بعد از ظهرها در برخی ساعات ناسالم برای عموم است.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه با توجه به شرایط پایدار هوا انباشت آلاینده‌ها در مناطق مرکزی و صنعتی استان اصفهان پیش بینی می‌شود، ادامه داد: شاخص کیفی هوا آلوده برای گروه‌های حساس ثبت شده و این در حالی است که در برخی ساعات هوا برای عموم ناسالم می‌شود.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر بیشینه دما یک تا دو درجه کاهش و کمینه دما یک تا دو درجه افزایش می‌یابد، ادامه داد: در این بازه زمانی دمای هوای اصفهان بین ۱۰ و منفی هفت درجه سانتی گراد در گرم‌ترین و سردترین ساعات در نوسان است.

علی عسگریان با بیان اینکه شب گذشته دمای هوا در شهر اصفهان به منفی هشت درجه سانتی‌گراد رسید، ادامه داد: این دما طی سال‌های اخیر بی سابقه بوده است.

وی در خصوص سردترین و گرم‌ترین نقطه استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده نیز ابراز داشت: در این بازه زمانی میمه با دمای ۱۱ درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین و زواره با دمای ۱۲ درجه سانتی گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار