به زودی
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان گفت: صدور سند این هتل نیز در مرحله بررسی فنی است ودوستان اوقاف باید در این زمینه پیگیری کنند.
کد خبر: ۹۳۱۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰ 10 January 2021

علی بهبهانی افزود: برای اجرای طرح «حدنگار» در استان اصفهان نیازمند همکاری بیشتر همه نهاد‌ها هستیم.
وی با بیان اینکه صدور سند برای املاک استان اصفهان به روز شده است گفت: از ابتدای فعالیت در استان اصفهان با ۱۵۳ هزار درخواست صدور سند رو به رو بودیم که فقط برای ۱۳ هزار از این درخواست‌ها عملیات اجرایی آغاز شده بود.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان افزود: ادارات اوقاف برای صدور سند برای موقوفات همکاری خوبی را نداشته‌اند و همچنان ۳۰ درصد از این رقبات بدون سند هستند.
وی با بیان اینکه تسهیلاتی مانند در اختیار قراردادن مهندسان نقشه‌بردار به صورت رایگان، پرداخت اضافه کار به کارکنان ثبت اسناد در استان اصفهان برای صدور اسناد مالکیتی موقوفات و تعطیل نبودن آن‌ها حتی در روز‌های تعطیل برای صدور اسناد مالکیتی اوقاف در دستور کار قرار گرفته است گفت: هنوز اقدام لازم برای صدور سند برای حدود ۶ هزار رقبه هنوز انجام نشده است.
بهبهانی با بیان اینکه میزان صدور اسناد برای موقوفات مناسب نیست افزود: مسجد جامع اصفهان هنوز سند مالکیت ندارد.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان با بیان اینکه امسال سه میلیون و ۷۰۰ هزار هکتار از زمین‌های ملی در استان اصفهان تثبیت شده است گفت: همچنین بیش از ۵۰ هزار هکتار اراضی دیگر دستگاه‌ها نیز سند دار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار