تیم بسکتبال شیمیدر قم در آخرین بازی خود از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور برابر مهرام تهران صف‌آرایی می‌کند.
کد خبر: ۹۳۱۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹ 11 January 2021

به گزارش تابناک قم، دیدارهای دور رفت از مرحله مقدماتی فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال مردان ایران در گروه دوم مقدماتی عصر سه‌شنبه 23 مهر ماه به پایان می‌رسد و تیم‌های قدرتمند این گروه یعنی شیمیدر قم و مهرام تهران در دیداری حساس رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

6 پیروزی متوالی در مصاف با رقبای حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بسکتبالیست‌های شیمیدر قم را صدرنشین گروه کرده است اما رقیب سرسخت آنها یعنی مهرام تهران نیز با همین روند و عملکردی مشابه شیمیدر گام به این مسابقه حساس می‌گذارد.

تیمی شیمیدر قم که تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان است و در کنار چهره‌هایی مانند ارسلان کاظمی، مهراد آتشی و مهدی اسماعیلی، جمعی از استعدادها و نخبه‌های بسکتبال کشور را نیز در ترکیب خود دارد زیر نظر یکی از بهترین‌های مربیگری بسکتبال ایران یعنی مصطفی هاشمی گام به لیگ امسال گذاشته است.

تیمی که در فاصله کمی تا شروع لیگ برتر بسته شد و در واقع آخرین تیمی بود که به نقل و انتقالات آمد ولی از همان شروع لیگ پرقدرت ظاهر شد و حالا یکی از مدعیان قهرمانی فصل جاری است، تیمی که توانسته نیروی زمینی تهران، آینده‌سازان تهران، ذوب‌آهن اصفهان، شهرداری بندرعباس، کوچین آمل و مس کرمان را در دیدارهای قبلی شکست دهد.

شاگردان مصطفی هاشمی که از نظر روحی و توان جسمی در شرایط فوق‌العاده مطلوبی هستند، در صورتی که روند بازی‌های قبل را تکرار کنند، با عبور از مهرام زنگ خطر را برای سایر رقبا و مدعیان این فصل به صدا درخواهند آورد، بنابراین بازی عصر سه‌شنبه بین شیمیدر قم و مهرام تهران که از ساعت 18 در سالن آزادی آغاز می‌شود، حساسیت‌های بالایی دارد.

مهرام نیز با یک مربی قمی به نام علی آرزومندی و بازیکنان سرشناس سابق و حال حاضر تیم ملی، در هر 6 بازی قبل خود به پیروزی رسیده و با آمادگی کامل به این مسابقه می‌آید، دیداری که نتیجه نهایی آن در شرایط فعلی برای تعیین صدرنشین بازی‌ها در پایان دور رفت مرحله گروهی اهمیت دارد اما اهمیت آن در انتخاب حریف مرحله پلی‌آف است که در آینده به کار برنده خواهد آمد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار