تیم هندبال پاس ناجای قم با قبول یک تساوی و یک شکست در مرحله پایانی از دور مقدماتی لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور فرصت صعود به مرحله بعد را از دست داد.
کد خبر: ۹۳۱۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶ 12 January 2021

به گزارش تابناک قم، تیم هندبال پاس ناجای قم در گروه نخست از مرحله مقدماتی فصل 1399 لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور جای داشت، تیمی که تا قبل از دور پایانی مرحله مقدماتی رده سوم را به خود اختصاص داده بود و از تیم‌های دارای شانس صعود به مرحله بعد محسوب می‌شد اما این اتفاق رخ نداد.

در این گروه تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با توجه به اختلاف امتیازی بالایی که با تیم‌های دوم و سوم جدول یعنی ذوب‌آهن اصفهان و پاس ناجای قم ایجاد کرده بود، امکان دسترسی نداشت اما پاس ناجای قم می‌توانست با کسب پیروزی در دو بازی پایانی خود جای ذوب‌آهن را در رده دوم بگیرد.

پاس ناجای قم در نخستین بازی خود از دور پایانی این مرحله برابر تیم صدرنشین نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به میدان رفت و در پایان با نتیجه 24 بر 20 تن به شکست داد، همچنین نماینده قم دومین بازی خود را برابر تیم پائین جدولی ستارگان دشتستان با تساوی 23 بر 23 به پایان رساند.

با این نتایج تیم پاس ناجای قم رده سومی گروه نخست لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور را هم از دست داد و در مکان چهارم با این مرحله خداحافظی کرد، در شرایطی که نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با کسب ۲۰ امتیاز در این گروه صدرنشین شد، ذوب‌آهن اصفهان با ۱۳ امتیاز در رده دوم جای گرفت و پرسپولیس بهبهان با ۱۲ امتیاز به رده سوم آمد.

شاگردان علیرضا ربیعی در تیم هندبال پاس ناجای قم با ۱۰ امتیاز رده چهارم را به خود اختصاص دادند، ستارگان دشتستان با سه امتیاز و نفت و گاز گچساران با دو امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفتند، در حالی که بر اساس فرمول مسابقات، سه تیم چهارم تا ششم هر گروه در مرحله بعد برای تعیین رتبه‌های هفتم تا دوازدهم با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار