سرپرست مدیریت پشتیبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان از اجرایی شدن مصوبه هیات وزیران برای احداث مجموعه فرهنگی، رفاهی و تفریحی کارگران سراسر کشور در چادگان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰ 12 January 2021

جواد صدیقیان اظهار داشت: مجموعه فرهنگی، رفاهی، تفریحی و ورزشی کارگران سراسر کشور بر اساس مصوبه سال ۸۶ هیات وزیران در شهرستان چادگان ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این مصوبه پس از سال‌ها و با پیگیری دولت دوازدهم به مرحله اجرایی رسید و اعتبار مالی برای آن تخصیص یافت، افزود: زمینی به مساحت ۱۸ هزار و ۹۳۲ متر مربع برای احداث این مجموعه در نظر گرفته شده و امید است هرچه زودتر عملیات اجرایی احداث آن آغاز شود.

وی تاکید کرد: راه اندازی این مجموعه رفاهی، تفریحی و ورزشی علاوه بر ارتقای سطح سلامت روحی و جسمی کارگران، منجر به اشتغال‌زایی مستقیم و غیر مستقیم و رونق اقتصادی و گردشگری در شهرستان چادگان می‌شود.

صدیقیان خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه سال ۸۶ هیات وزیران مبنی بر انجام مطالعات ایجاد مجموعه فرهنگی و تفریحی کارگران سراسر کشور در چادگان اصفهان، پیش بینی اعتبار ۵۰ میلیارد ریال برای احداث آن در لایحه بودجه سال ۸۷ دیده شد اما این اعتبار پرداخت نشد تا اینکه سازمان برنامه و بودجه امسال مبلغ ۱۰ میلیارد ریال را برای عملیاتی شدن این مصوبه تخصیص داد.

وی  افزود: دیدارهایی نیز با مسوولان شهرستان چادگان از جمله فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و مسوولان اداره راه و شهرسازی برای اجرایی شدن این طرح انجام شده است.

سرپرست مدیریت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان تاکید کرد: مجموعه رفاهی و تفریحی چادگان برای همه کارگران کشور ساخته می‌شود و امید است با همت مسوولان در سال‌های آتی نیز بودجه مناسب برای عملیات اجرایی احداث آن تخصیص یابد.

صدیقیان اضافه کرد: در زمان حاضر منتظر اجرای تعهدات مسوولان مرتبط برای تحویل زمین تعیین شده هستیم تا مراحل اولیه عملیات اجرایی آغاز شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار