امروز در شهرستان لنجان رزمایش عظیمی برگزار و 12 هزار بسته حمایتی توسط هیات منتظران در بین بیش از 4 هزار خانواده نیازمند توزیع می شود.
کد خبر: ۹۳۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳ 13 January 2021

مدیر و موسس هیات منتظران شهرستان لنجان در این رابطه گفت:  این کمک‌های مومنانه به نام نذر حضرت زهرا (س) بین خانواده‌های کم درآمد و نیازمند شهرستان لنجان توزیع می‌شود . 

مهدی محمدی افزود:امروز این بسته‌های حمایتی که شامل بسته های معیشتی ، فرهنگی و بهداشتی هستند در قالب یک همایش بزرگ با عنوان هر خانه یک روضه در مصلای حضرت ولیعصر(عج) زرین‌شهر رونمایی و تقدیم مساجد خواهد شد تا بین نیازمندان توزیع شود ،البته در کنار این رونمایی  ، سالگرد سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهدی المهندس و گرامیداشت یاد و خاطره  شهید محسن فخری زاده و شهدای شهرستان لنجان و روضه خوانی برای شهادت حضرت فاطمه را با حضور شخصیت های برجسته کشوری خواهیم داشت .

مدیر و موسس هیات منتظران شهرستان لنجان افزود: همچنین در ۱۱ شهر از شهرستان لنجان رزمایش عظیمی در مصلی‌ها برگزار خواهد شد و بسته‌های معیشتی و حمایتی بین مساجد تقسیم ، که به طور کلی توزیع این بسته‌ها باعث برگزاری ۳۰ الی ۴۰ رزمایش بزرگ در مساجد سرتاسر شهرستان خواهد شد.

وی همچنین در رابطه با نحوه شناسایی خانواده های نیازمند اذعان داشت : این خانواده ها توسط معتمدین ما و همچنین هیات امنای مساجد در هر محله شناسایی و این 12 هزار بسته بین آنها تقسیم می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار