در آیین آغاز برنامه گرنت فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
در برنامه گرنت فناوری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این وزارتخانه، از ۶۰ پایان‌نامه و رساله دانشگاهی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان حمایت شد.
کد خبر: ۹۳۲۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳ 13 January 2021

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، طرح گرنت فناوری برنامه ای حمایتی است که در سال جاری با حمایت دفتر امور فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری و همکاری برخی از پارک های علم و فناوری کشور برای حمایت مالی از پایان نامه ها و رساله-های دارای ایده های فناورانه و بازارگرا در کشور در قالب گرنت جوانه در حال اجرا است.
در این برنامه در زمینه حمایت از برنامه های دانشگاه ها و مراکز پژوهشی کشور در توسعه کارآفرینی و نوآوری و حرکت به‌سمت دانشگاه ها و موسسات کارآفرین، در مرحله نخست، وزارت علوم، تحقیقات وفناوری به همراه ۶ پارک علم و فناوری کشور از جمله شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان سازمان حامی از پایان نامه-های منتخب در حوزه (ICT) حمایت مالی می‌کندو طبق برنامه در دوره های بعدی این برنامه با مشارکت دیگر سازمان های حامی در دیگر حوزه های کاری هم طرح ها حمایت می‌شود.
شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با انعقاد تفاهم نامه های همکاری منعقد شده با دفتر امور فناوری وزارت عتف و پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال جاری از تعدادی از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه‌های استان حمایت مالی می‌کند.
در مرحله نخستی این برنامه که در حال اجرا است در فراخوانی از دانشگاه های اصفهان، ۶۰ طرح پس از داوری در دانشگاه های مربوطه و پذیرش، به شهرک معرفی شده است تا پس از تایید در کارگروه منطقه ای گرنت فناوری از حمایت های آن استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار