رئیس هیات گلف استان اصفهان گفت: در چندین سال گذشته ورزش گلف استان اصفهان دچار رکود شده بود که تلاش شد با احیا زیرساخت های لازم جان تازه ای به این ورزش ببخشیم.
کد خبر: ۹۳۲۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶ 13 January 2021

کوروش محمدی بابیان اینکه بازیکنان و علاقه‌مندان این ورزش با چالش‌های زیادی روبرو بوده‌اند، تصریح کرد: به طور مثال زمین خاکی کوثر با جلب حمایت خیرین، شهرداری‌ها، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران اصلاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: زمین گلف نقش جهان قابل‌ استفاده نبود که با حمایت‌ها و منابع فراهم‌ شده توانستیم جاده دسترسی و گرین‌های زمین مناسب‌سازی و تجهیزات مورد نیاز ورزشکاران آماده شود. در نهایت این زمین مورد بهره‌برداری قرار گرفت تا میزبان مسابقات کشوری و سوپر لیگ کشور باشد.

محمدی تصریح کرد: کمیته هایی از رشته‌های زیر مجموعه گلف از جمله به کاپ، کریکت و وودبال تشکیل‌شده که به دنبال فراهم کردن تجهیزات موردنیاز آن‌ها هستیم.

وی در مورد برنامه‌های آینده این هیئت عنوان کرد: تلاش می‌شود سایت آموزشی مینی گلف ایجاد شود تا استعدادیابی در سطح استان گسترش یابد از سوی دیگر پس از بهبود وضعیت کرونا و کاهش شیوع این ویروس ساخت زمین گلف بزرگ صورت می‌گیرد و این در حالی است که زمین و اعتبارات موردنیاز آماده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار