فرمانده نیروی انتظامی گفت: ملت ایران لازم است که در شرایط شیوع ویروس کرونا همانند دوران دفاع مقدس روی پای خود بایستد و از واکسن تولید داخل استفاده کند.
کد خبر: ۹۳۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴ 14 January 2021

سردار حسین اشتری در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت ۷۵۰ شهید شهرستان لنجان از توابع استان اصفهان در مصلی بزرگ حرت ولیعصر (عج) زرین شهر، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب مسوولان کشور را از خرید واکسن از کشورهای آمریکا، فرانسه و اسراییل نهی کردند و فرمودند که نباید از واکسن کشورهایی که دشمن ما هستند استفاده کنیم و  نمونه آزمایشگاهی آنها شویم.

وی با بیان اینکه توصیه رهبر معظم انقلاب به تهیه واکسن کرونا در کشور و تهیه نکردن آن از کشورهای بیگانه برای حفظ سلامت، خیرخواهی مردم و استقلال کشور و ایستادن روی پای خودمان است ادامه داد: امروز مهربانترین شخص برای مردم کشور ما رهبر معظم انقلاب هستند  و هیچ کسی دلسوزتر از ایشان برای ملت ایران نیست.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به سابقه ورود خون‌های آلوده از فرانسه  به ایران افزود:نباید از واکسن کشورهایی که دشمن ما هستند استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: در طول ۴۰ سال گذشته به ملت ایران ثابت شده است  که آمریکا، اسراییل و فرانسه و عربستان با ما دشمنی دارند و  اگر توان و ظرفیتی در این کشورها برای مقابله با کرونا وجود دارد، آنان برای مردم کشورهای خودشان استفاده کنند.

سردار اشتری اضافه کرد: دانشمندان جوان کشور تلاش‌هایی برای تهیه واکسن این ویروس انجام دادند و نتایج خوبی تا امروز به‌دست آمده است و امیدواریم این روند با توجه شهدا و ائمه پیش برود و موجب سربلندی کشور و ناامیدی دشنان ما شود.

وی با اشاره به اینکه کشورهای غربی با ظاهری خیرخواهانه اعلام می‌کنند به فکر مردم ایران هستند اما سوء نیت دارند خاطرنشان کرد: روزانه بیش از پنج هزار نفر از مردم این کشورها بواسطه ابتلا به کرونا جان خود را از دست می‌دهند.

فرمانده نیروی انتظامی با گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا ادامه داد: ابتکار خوب رهبر معظم انقلاب در ابتدای شیوع ویروس کرونا مرهمی بر زخم بیماران و مشکلات اقشار آسیب پذیر بود.

وی با بیان اینکه کمک‌های مومنانه در ادامه اقدامات جهادی دوران دفاع مقدس است گفت: محدودیت‌هایی بواسطه شیوع ویروس کرونا در جامعه بوجود آمده  و مردم برای امرار معاش با مشکل مواجه هستند؛ کشور ما امروز در موقعیت جهادی قرار دارد که امیدواریم همانند دوران دفاع مقدس گذشته بتوانیم از این مقطع با موفقیت و سربلندی بیرون بیاییم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ابتکار رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک‌های مؤمنانه در جامعه اظهار کرد: در شرایطی که افراد با مشکلات معیشتی روبه رو بودند توصیه‌های رهبر انقلاب بر دردهای افراد و اقشار آسیب‌پذیر جامعه مانند مرهم بود.

سردار اشتری با اشاره به تهیه و توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی توسط هیات منتظران شهرستان لنجان اظهار داشت: مردم با کمک مومنانه خود این بسته‌های حمایتی و معیشتی را برای اهدا به نیازمندان تهیه کردند که ابتکار بسیار زیبا و کم نظیر در ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) محسوب می‌شود که موجب دلشادی ۱۲ هزار خانواده خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: این حرکت امروز مردم خیر و نوع دست و کمک به همنوعان در راستای حرکت شهداست که با نیت الهی و برای رضای خدا انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار