رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان گفت: مرکز کارشناسان رسمی دادگستری با کمبود کارشناس مواجه است.
کد خبر: ۹۳۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷ 14 January 2021

محمد پرورش افزود: پذیرفته شدگان آزمون سال جاری پس از انجام مصاحبه و مراسم تحلیف به جمع کارشناسان این مرکز اضافه می‌شوند و همچنین به کارشناسان رشته‌های امور ثبتی و حمل و نقل نیاز داریم.

وی ادامه داد: براساس اعلام مرکز کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان در سال جاری رتبه نخست را کسب کرد.

وی ادامه داد: اصلی ترین اندازه گیری در کسب این رتبه هم سویی، اجماع و هم نظری و خرد جمعی اعضا و هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان بود که این مهم با ارائه اقدامات و گزارش‌های فنی، به روز و سرعتی و دقت و ارائه به محاکم و مراجع قضایی و سازمان‌ها و نهادها محقق شده است.

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: از دیگر علل و عوامل رابطه تنگاتنگ با دادگستری و مراجع اجرایی و خدماتی است.

وی اضافه کرد: به سبب دارا بودن کارشناسان فنی در ارائه گزارش‌های کارشناسی در اسرع وقت و با بهترین کیفیت و شفافیت جهت انشای رای قضات و بهره برداری موسسات و دوایر حقوقی سازمان‌های مختلف در این مرکز در حال انجام وظیفه هستیم.

به گفته وی، همچنین در بهار سال ۱۴۰۰ در قالب رشته‌های دانشگاهی واجد شرایط بسته به نیاز استان‌ها و تشخیص مرکز آزمون برگزار خواهیم کرد.

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان ابراز امیدواری کرد: این روند به همین گونه ادامه پیدا کرده و بیش از پیش پرچم‌دار استان اصفهان در احراز رتبه‌های برتر کشوری به ویژه در ایفای حقوق عامه در راستای تحول در قوه قضاییه باشیم.

پرورش خاطرنشان کرد: با توجه به تفویض اختیارات از سوی مرکز به استان‌ها مراسم تحلیف تعدادی از کارآموزان را برگزار خواهیم کرد.

مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان هفت عضو اصلی، ۲ عضو علی البدل و ۲ بازرس دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار