رسیدگی به امور درمانی بیماران خاص از اولویت های کمیته امداد
امسال حدود ۶ هزار بیمار خاص و صعب العلاج از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال حمایت درمانی اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۹۳۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶ 16 January 2021

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، رسیدگی به امور درمانی و بیمه‌ای جامعه زیرپوشش را از جمله اقدامات مهم حمایتی این نهاد برشمرد و گفت: خدمات درمانی به مددجویان در سرفصل‌های مختلفی از جمله پرداخت هزینه‌های دارو، خدمات تشخیصی، بستری، دندانپزشکی، آزمایشگاه، نگهداری بیماران و کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی نیازمندان و خدمات درمانی بیماران خاص ارائه می‌شود.
کریم زارع، هزینه درمان بیماران خاص و سخت درمان را در امسال بیش از ۲۰ میلیارد ریال بیان کرد و افزود: هم ‌اکنون این تعداد بیمار خاص و صعب‌العلاج از مزایای درمانی کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.
وی همچنین هزارو ۲۹۵ نفر از بیماران خاص و صعب العلاج تحت پوشش کمیته امداد اصفهان را بهره‌مند از طرح «مراقبت در منزل بیماران زمین‌گیر» دانست و افزود: این نهاد برای نگهداری از بیمارانی که قادر به حرکت نیستند به افراد خانواده آن‌ها ماهانه ۱۵۰ هزار تومان هزینه نگهداری پرداخت می‌کند تا افراد بیمار بتوانند در کنار خانواده به ادامه زندگی خود بپردازند.
کریم زارع افزود: علاوه بر این در تامین لوازم پزشکی مورد نیاز این افراد با همکاری و همراهی خیران، خدماتی ارائه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار