معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان از اعلام فراخوان اعزام به خدمت مشمولان در بهمن ماه 99 خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴ 17 January 2021

به گزارش تابناک قم، ولی ترابی اظهار کرد: مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ یکم بهمن ماه99 و مشمولان دارای مدرک تحصیلی دیپلم و زیردیپلم دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ سوم بهمن ماه 1399 باید راس ساعت 7 صبح روز چهارشنبه مورخه مذکور در محل معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم به آدرس حد فاصل عوارضی "قم-کاشان" و عوارضی "قم-تهران" بعد از اداره راه و شهرسازی-معاونت وظیفه عمومی مراجعه کرده تا به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند.

وی ادامه داد: با توجه به عدم ارسال پستی برگه آماده به خدمت و اینکه برگه معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزشی از طریق دفاترخدمات الکترونیک انتظامی( پلیس+10) صادر می شود، آن دسته از مشمولانی که تا کنون به هردلیل موفق به دریافت برگه معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزش نیروهای مسلح نشده اند برای دریافت معرفی نامه می توانند به یکی از دفاتر مذکور مراجعه کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم افزود: اعزام مشمولان در تاریخ های مذکور، براساس طرح فاصله گذاری و انجام کلیه تمهیدات بهداشتی و غربالگری در بدو ورود مشمولان به وظیفه عمومی استان و مراکز آموزش انجام می شود و در صورت مشاهده مشمولی که مشوک به بیماری است از اعزام وی خودداری می شود،لذا خانواده ها به هیچ عنوان نگران وضعیت سلامتی عزیزان خود نباشند.

ترابی تاکید کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.

وی تصریح کرد: تمام مشمولان می بایست اوراق مربوط به اعزام به خدمت از قبیل برگه آماده به خدمت، برگه واکسیناسیون و برگه معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزش نیروهای مسلح وسایر مدارک مورد نیاز از روگرفت شناسنامه و کارت ملی را درهنگام مراجعه و اعزام به خدمت همراه داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مطلع شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار