میثم کلهری در گفتگو با تابناک:
مدیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان کرمانشاه گفت: ساخت ٧٩ پروژه مدرسه سازی را در استان پیش بینی کرده ایم که شامل ۴٨٢ کلاس درس است.
کد خبر: ۹۳۳۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 18 January 2021

میثم کلهری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:ستاد اجرایی فرمان امام در کنار خدمات اشتغال زا، تسهیلات محور، اجتماع محور و بنگاه محور، در حوزه عمرانی و مدرسه سازی فعالیت ها بسیاری داشته است.

وی افزود: در استان کرمانشاه ٧٩ پروژه مدرسه را پیش بینی کرده ایم که شامل ۴٨٢ کلاس است، تا کنون ۶٩ مدرسه افتتاح شده و به اداره کل آموزش و پرورش و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تحویل شده است.

مدیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اشاره به اینکه از ٧٩ پروژه مدرسه سازی، ٣ مدرسه در حال ساخت است و به زودی افتتاح خواهد شد، بیان داشت: ٧ مورد دیگر از این مدارس جهت ساخت ابلاغ شده که پیمان سپاری آن از طریق اداره کل نوسازی مدارس انجام می شود.

این مسئول مجموع تعهد بنیاد برای این طرح را ۵٩ میلیارد و ۶۵۴ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: تا کنون حدود ٧۵ درصد پیشرفت مالی به حساب پیمانکاران داشتیم که حدود ۵۴ میلیارد تومان از آن به صورت نقدی پرداخت شده است.

کلهری در پایان از افتتاح تعدادی از پروژه ها در ٢٢ بهمن ماه به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: باقیمانده پروژه ها تا پیش از آغاز سال تحویل ١۴٠٠ به آموزش و پرورش تحویل داده می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار