شهریار بهنیا در گفتگو با تابناک:
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه گفت: دسترسی روستاهای بالای ٢٠ خانوار به اینترنت پر سرعت هدف گذاری شده و عملیاتی می شود.
کد خبر: ۹۳۳۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 18 January 2021

شهریار بهنیا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: در روستاهایی که پوشش دهی اینترنت برای بخش خصوصی به لحاظ اقتصادی به صرفه نباشد دولت وارد عمل شده و اعتبار مورد نیاز برای این امر را تامین می کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: استاندارد وزارت راه و شهرسازی برای پوشش جاده ها اصلی استان که بین دو فرمانداری قرار دارند، تعریف شده بر همین اساس بیش از ٩۵ درصد جاده ها اصلی استان آنتن تلفن همراه دارند. تمام روستاها استان نیز دارای تلفن هستند و در حال حاضر دسترسی روستاها بالای ۲۰ خانوار به اینترنت پر سرعت هدف‌ گذاری شده است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطر نشان کرد: البته در زمان احداث سایت، سعی می کنیم  پوشش دهی حداکثری اینترنت را ایجاد کنیم تا حتی روستاهای زیر ۲۰ خانوار نیز زیر پوشش قرار بگیرند.

این مسئول خاطر نشان کرد: از کنگاور تا قصرشیرین به دلیل تردد زوار اربعین امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت تلفن همراه از قبل فراهم شده است.

بهنیا تاکید کرد: باید در نظر داشت که فراهم کردن امکانات لازم برای دسترسی به اینترنت پرسرعت در سایر جاده‌ها استان نیازمند تعیین تکلیف قانون است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار