رئیس هیأت سه‌گانه استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در بهمن‌ماه جاری میزبان مسابقات قهرمانی کشور در رشته‌های ورزشی دو‌میدانی و دوچرخه‌سواری خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳ 18 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،فاطمه واحدی  اظهار داشت: رقابت‌های قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان، امید و بزرگسالان و لیگ باشگاهی در رده‌های سنی امید و بزرگسال با حضور ورزشکاران در هر دو بخش بانوان و آقایان در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه میزبان یک مرحله از مسابقات لیگ باشگاهی خواهد بود، افزود: این مسابقات از ۱۳ تا ۱۷ بهمن‌ماه جاری با احتمال بالا در سراب نیلوفر برگزار خواهد شد.

واحدی ادامه داد: در رقابت‌های قهرمانی کشور تیم‌هایی از سراسر کشور حضور خواهند داشت و لیگ برتر نیز با حضور چندین تیم برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت سه‌گانه استان کرمانشاه در خصوص چگونگی برگزاری مسابقات در شرایط کرونایی، گفت: طبق دستورالعمل‌های فدراسیون پزشکی ورزشی و وزرات ورزش، ورزشکاران و عوامل اجرایی با اعلام تست منفی کرونا در مسابقات حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک و الکل الزامی است و ورزشکاران طبق دستورالعمل اتحادیه جهانی بهداشت ملزم به رعایت فاصله با زاویه ۴۵ درجه هستند بطوری‌که از نظر تنفسی نیز ارتباطی با هم نداشته باشند.

واحدی در پایان با اشاره به برگزاری چنین مسابقاتی در گذشته و با شرایط کرونایی، گفت: در آبان‌ماه رقابت‌ها در تبریز برگزار شد و بازدهی خوبی به همراه داشت، امید داریم با وجود شرایط کرونایی شاهد رقابت بی‌نظیری بین ورزشکاران باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار