کد خبر: ۹۳۳۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴ 18 January 2021

سیستم حمل و نقل ریلی و سفر با قطار یکی از روش های سفر مطمئن و ایمن است که از محبوبیت خوبی هم برخوردار می باشد. به همین علت متقاضیان خرید بلیط قطار رو به افزایش است. شرکت های ریلی متعددی در کشور ما در حال فعالیت هستند و خدمات مناسبی را به مسافران ارائه می دهند.

در بین شرکتهای مختلف شرکت حمل و نقل رجا دارای قدمت طولانی تری می باشد. در طول سالها فعالیت رجا، سابقه ای درخشان در خدمات رسانی به مسافران دارد و برنامه های خود را بر مبنای جلب رضایت مشتری بنا نهاده است.

خرید بلیط قدیمی ترین شرکت ریلی ایران

چگونه یک قطار خوب رزرو کنیم؟

وب سایت های معتبر به راحتی امکان رزرو بلیط قطار را به صورت آنلاین و اینترنتی برای کاربران خود فراهم کرده است. به راحتی می توانید با چند کلیک ساده بلیط قطار رجا را رزرو کنید. بعد از مراجعه به این سایت ها، با مشخص کردن مبدا، مقصد و تاریخ سفر به انواع بلیط قطار دسترسی سریع پیدا خواهید کرد.

"یکی از بهترین راه ها برای خرید بلیط قطار ارزان در این مواقع، خرید از وبسایت های معتبر و رسمی است. اگر به صورت اینترنتی بلیط قطار خریداری می کنید سعی کنید به وب سایت هایی مراجعه کنید که از سابقه طولانی تری برخوردارند و مشتری های بیشتری دارند. در این هنگام برای خرید بلیط قطار ارزان باید وبسایت ها متعدد را مشاهده کرده و ارزان ترین تعرفه قرار داده شده را انتخاب کنید. وبسایت های معتبر اصلی ترین و پایین ترین قیمت را برای بلیط ها در نظر میگیرند اما مابقی وب سایت های غیر رسمی قیمت گذاری مناسبی ندارند." (منبع)

با استفاده از این روش امکان مشاهده قیمت ها مختلف بلیط قطار را دارید و می توانید ارزانترین و بهترین گزینه را انتخاب و رزرو نمایید. نسخه نهایی بلیط به ایمیل شما ارسال می گردد. امکان رزرو هتل نیز به راحتی وجود دارد. شما می توانید با هزینه ای مناسب در بهترین هتل ها اقامت کنید.

انواع بلیط قطار رجا

شرکت رجا با سابقه ای طولانی دارای انواع قطارها می باشد که هرکدام از آنها ویژگی خاص خود را دارد. در این قسمت با ما همراه شوید تا انواع قطار های رجا را بشناسیم.

قطارهای 4 تخته رجا

قطارهای ۴ تخته رجا دارای رتبه های متفاوت 3 ستاره، 4 ستاره و 5 ستاره می باشند که تمامی واگن ها بر مبنای امکانات و خدماتی که ارائه می شود رتبه بندی می گردد. انواع قطارهای 4 تخته رجا شامل موارد زیر است. قطار سپهر، البرز، توس، سیمرغ،، سبز، پارسی، خلیج فارس، لوکس ۴ تخته، سریر، زندگی، غزال، پلور سبز می باشد. کوپه های 4 تخته رجا دارای تخت خوابهای روبروی هم می باشد که دو تخت در بالای کوپه و دو تخت در پایین کوپه تعبیه شده است.

خرید بلیط قدیمی ترین شرکت ریلی ایران

قطارهای اتوبوسی و سالنی

قطارهای سالنی نوع دیگری از قطارهای رجا هستند که از قیمت بلیط قطار مناسبی برخوردار است. هر واگن شامل یک سالن طولانی می باشد که صندلی های قطار در آن تعبیه شده است. با کیفیت ترین قطارهای سالنی قطار صبا و پردیس است. قطار پردیس رجا 4 ستاره می باشد و از کیفیت مناسبی برخوردار است. خرید بلیط قطار رجا با ارزانترین قیمت را در انتخاب قطار صبا تجربه کنید. این قطار در دو طبقه با 54 صندلی در ردیف های 4 نفره طراحی شده است.

قطار های6 تخته

یکی از امکانات ویژه شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران (رجا) فروش بلیط قطار 6 تخته می باشد. رجا با قیمت بسیار پایین و اقتصادی بلیط این نوع از قطار های خود را در اختیار مسافران قرار داده است. قطارهای 6 تخته رجا 2 و 3 ستاره هستند. این قطارها با 10 کوپه 6 نفره ظرفیت پذیرش 66 نفر را دارد.

قطار 5 ستاره زندگی

بهترین و با کیفیت ترین قطار شرکت رجا، قطار 5 ستاره زندگی می باشد. با ورود این قطار از سال 1394 تحول بزرگی در حمل و نقل مسافران شرکت رجا به وجود آمد. این قطارها دارای کیفیت و خدمات مناسب می باشد و از دو رستوران بهره مند است که انواع غذاهای خوش طعم ایرانی را به مسافران ارائه می دهد. مهمانداران حرفه ای، سیستم صورتی و تصویری، قابلیت تنظیم دما، سیستم تهویه مطبوع از امکانات قطار 5 ستاره زندگی است.

خرید بلیط قطار

اگر قصد خرید بلیط قطار رجا را دارید و یا می خواهید ارزانترین بلیط قطار را خریداری نمایید فقط کافیست سری به سایت تیک بان بزنید. تیک بان، علی بابا، قاصدک و مستر بلیط جز معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط قطار در کشور به شمار می روند.

برای خرید بلیط قطار از طریق این سایت کافی است، کلمه تیک بان یا عبارت https://tikban.com/ را جستجو نمایید. با این روش خرید بلیط قطار را راحت تر و ارزانتر تجربه می کنید. برای کسب اطلاعات دقیق تر در این باره به مطلب "آشنایی بیشتر با قطار فدک و امکانات لوکس آن" مراجعه کنید.

برچسب ها: بلیط قطار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار