دومین رام خریداری شده قطار شهری بامداد وارد اصفهان می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳ 18 January 2021

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه، ورود نخستین رام جدید خریداری شده قطار شهری اصفهان را شامل پنج واگن در ۱۷ دی بیان کرد و افزود: دومین رام هم در قالب پنج واگن دیگر بامداد وارد شهر اصفهان می‌شود.
محمدرضا بنکدار، ارزش این دو رام خریداری شده را سه هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با اضافه شدن رام دوم خریداری شده به ناوگان حمل و نقل ریلی شهر، سرفاصله زمانی حرکت قطار شهری در خط یک مترو و زمان انتظار مسافران کاهش می‌یابد.
وی گفت: از مجموع ۳۱۵ واگن در حال ساخت کارخانه ایریکو، ۸۵ واگن متعلق به شهر اصفهان است که ۳۰ واگن در مرحله قبل تحویل شد، پنج واگن آن ۱۷ دی‌ماه وارد شهر شده و بامداد هم پنج واگن دیگر وارد اصفهان می‌شود.
مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه، نخستین رام جدید وارد شده به شهر را در مرحله مونتاژ و آزمایش دانست و تاکید کرد: این واگن‌ها با همکاری دولت و شهرداری خریداری و تأمین شده است.
وی تعداد رام‌های قطارشهری در خط یک را ۱۲ رام بیان کرد و افزود: با ورود دو رام جدید این تعداد به ۱۴ رام افزایش می‌یابد.
محمدرضا بنکدار، هزینه تامین هر واگن را در حدود یک میلیون یورو اعلام کرد و افزود: با راه اندازی شبکه خطوط مترو اصفهان (خط‌های اول، دوم و سوم مترو) می‌توان جابجایی حدود ۸۰۰ هزار مسافر را در روز با متروی شهر اصفهان پیش بینی کرد.

برچسب ها: قطار شهری ، اصفهان ، واگن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار