بسته دانشگاه های تابناک؛
تابناک: هر چند به نظر ميرسد كه ايشان تحت تاثير القائات افراد غرض ورزي قرار گرفته كه با حضور سرپرست دانشگاه اصفهان،منافع شخصي و غيرقانوني انها به خطر افتاده،اما از ايشان انتظار مي‌رود كه دربرابر گفتار خود مسئوليت بيشتري بپذيرند.
کد خبر: ۹۳۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 12 September 2015
به گزارش تابناک اصفهان، دانشگاه ها یکی از مکان های مهمی هستند که می توانند در رشد و توسعه جامعه موثر باشد و از همین رو مورد توجه قرارگرفتن این مسئله که دانشگاه چه اهمیتی دارد می تواند در رشد و توسعه دانشگاه موثر باشد.

استان اصفهان یکی از استان هایی است که در زمینه دانشگاه فعال بوده و این نهاد های آکادمیک هم از لحاظ کمی و کیفی گستره خوبی در این استان دارند، با توجه به این مسائل شنبه ها قصد داریم به بررسی اخبار و اتفاقات دانشگاهی استان بپردازیم.
 
زمان ثبت نام دانشگاه های استان اصفهان

دانشگاه‌های هنر اصفهان، صنعتی اصفهان، کاشان و علوم پزشکی کاشان، دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی اصفهان با صدور اطلاعیه‌هایی زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری سال ۹۴ را در این دانشگاه‌ها اعلام کردند.

دانشگاه هنر اصفهان

بر اساس اطلاعیه دانشگاه هنر اصفهان ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی ورودی نیمسال اول سال تحصیلی ۹۴-۹۵ به صورت حضوری و طی روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۰ شهریورماه، بر اساس حروف الفبا انجام می‌شود.
زمان‌بندی ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود در مقطع کارشناسی به ترتیب حروف الفبا به صورت شنبه ۲۸ شهريورماه: الف، ب، پ، ت، ث، ج، چ، ح ،خ، د، ذ؛ یکشنبه ۲۹ شهريور: ر، ز، ژ، س، ش، ص، ض، ط، ظ، ع، غ و دوشنبه ۳۰ شهريور ماه: ف، ق، ک، گ، ل، م، ن، و، ه، ی است.
پذیرفته‌شدگان می‌توانند جهت ثبت‌نام با همراه داشتن مدارک لازم شامل اصل مدرک دیپلم و ریزنمرات آن به انضمام دو برگ کپی، اصل مدرک پیش دانشگاهی و ریزنمرات آن به انضمام دو برگ کپی، ۱۲ قطعه عکس۳*۴ پرسنلی، اصل و تصویر کارت ملی و شناسنامه، رسید تاییدیه تحصیلی پیش دانشگاهی و کارت  هوشمند پایان خدمت یا کارت هوشمند معافیت به دانشگاه هنر اصفهان واقع در خیابان حکیم نظامی، چهارراه خاقانی، صندوق پستی ۱۷۴۴ مراجعه نمایند.
لازم به ذکر است، کلاس‌های دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه هنر اصفهان بلافاصله پس از ثبت‌نام آغاز می‌شود.

دانشگاه صنعتی اصفهان

پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی سال ۹۴ در دانشگاه صنعتی اصفهان باید به دو صورت اینترنتی و حضوری نسبت به ثبت‌نام در این دانشگاه اقدام نمایند.
دانشجویان می‌توانند با مراجعه به وبگاه www.golestan.iut.ac.ir و مطالعه راهنماي پذيرش اينترنتي، مراحل پذيرش اينترنتي از جمله اسكن و آپلود مدارك با كيفيت خوب مطابق راهنماي پذيرش و پرداخت‌هاي اينترنتي را انجام دهند و ضمن گرفتن پرينت‌هاي مربوطه و به همراه داشتن مدارك مورد نياز جهت پذيرش حضوری به اداره كل آموزش دانشگاه صنعتی اصفهان مراجعه کنند.
زمان ثبت نام حضوری پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی اصفهان طی روزهای دوشنبه و سه شنبه، ۲۳ و ۲۴ شهریورماه و بر اساس حروف الفبا در نوبت‌های صبح و بعد از ظهر خواهد بود.

دانشگاه کاشان

دانشگاه کاشان زمان ثبت نام اینترنتی و یا غیر حضوری پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی این دانشگاه را طی روزهای ۲۶ تا ۳۰ شهریورماه از طریق نشانی www.register.kashanu.ac.ir اعلام کرده است.
دانشجویان لازم است پس از انجام مراحل اینترنتی ثبت‌نام، جهت تحویل مدارک مورد نیاز و ثبت‌نام حضوری طی روزهای ۳۱ شهریورماه، یکم مهرماه و روزهای ۴ تا ۸ مهرماه بر اساس حروف الفبا و در نوبت‌های صبح و بعد از ظهر به دانشگاه کاشان مراجعه نمایند.

دانشگاه اصفهان

بر اساس اطلاعیه دانشگاه اصفهان، ثبت‌نام پذيرفته‌شدگان مقطع كارشناسي دانشگاه اصفهان در سال ۹۴ شامل دو مرحله غير حضوري يا اينترنتي و مرحله حضوری و یا تحویل مدارک است.  
مرحله غير حضوري ثبت نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه هنر اصفهان ۲۲ تا ۲۵ شهریورماه جاری انجام می‌شود و ثبت نام حضوری و یا تحویل مدارک طی روزهای ۲۸ تا ۳۰ شهریور صورت می‌گیرد.
لازم به ذکر است، ثبت‌نام دانشجویان با مراجعه حضوری و تحویل مدارک به مسئولين خدمات آموزشي دانشكده‌ها قطعی می‌شود.

علوم پزشکی کاشان

پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال ۹۴ در دانشگاه علوم پزشکی کاشان لازم است قبل از ثبت‌نام حضوری در دانشگاه، ثبت‌نام اینترنتی خود تکمیل نموده و کد رهگیری دریافت کرده باشند.
ثبت‌نام حضوری و تحویل مدارک دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز طی روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۰ شهریورماه انجام می‌شود و دانشجویان می‌توانند با توجه به رشته قبولی خود برای ثبت نام حضوری مراجعه نمایند.
بر اساس اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی کاشان ثبت‌نام حضوری رشته‌های پزشکی، مامایی، هوشبری و مهندسی بهداشت محیط در روز ۲۸ شهریورماه، ثبت‌نام حضوری رشته‌های دندانپزشکی، پزشکی (پردیس بین‌الملل)، پرستاری، علوم آزمایشگاهی و مهندسی بهداشت حرفه‌ای در روز ۲۹ شهریورماه و ثبت‌نام حضوری رشته‌های علوم تغذیه، اتاق عمل، فناوری اطلاعات سلامت، تکنولوژی پرتوشناسی و بهداشت عمومی در روز ۳۰ شهریورماه انجام می‌شود.

علوم پزشکی اصفهان

بر اساس اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ثبت‌نام اینترنتی کلیه دانشجویان جدیدالورود ورودی مهر و بهمن این دانشگاه شامل اسکن و بارگذاری مدارک تحصیلی طی روزهای ۲۳ تا ۲۷ شهریورماه انجام می‌شود.
همچنین زمان ثبت‌نام حضوری و تحویل اصل مدارک ثبت‌نامی، طی روزهای آتی در سایت دانشگاه به نشانی www.edu.mui.ac.ir اعلام خواهد شد.
لازم به ذکر است، انتخاب واحد در دانشکده و شروع کلاس‌ها برای ورودی مهر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شنبه ۴ مهرماه می‌باشد و دانشجویان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.edu.mui.ac.ir مراجعه نمایند.

تعیین تکلیف دانشجویان شاخص پژوه
    
71 نفر از دانشجویان پژوهشگاه شاخص پژوه مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار گرفتند و سایرین در کمیته ویژه‌ای مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

بر اساس مصوبه شوراي گسترش آموزش عالي در خصوص وضعيت دانشجويان پذيرش در پژوهشگاه شاخص پژوه (غيردولتي) اسامي 71 نفر از دانشجويان اين پژوهشگاه خصوصي كه مورد تاييد وزارتخانه است اعلام شد.

همچنین در این اطلاعیه آمده ساير موارد اعلام نشده در كميته ویژه‌ای بررسي خواهد شد.

پاسخ دانشگاه اصفهان به یک نماینده

 صحبت‌هايي به نقل از یک نماینده در یکی از خبرگزاري‌ها‌ منتشر و در فضاي مجازي پخش شد كه سراسر كذب و از مصاديق بارز تشويش اذهان عمومي مي‌باشد. جاي بسي تعجب است كه اين سخنان غير واقعي از طرف كسي بيان شده كه به عنوان معتمد و نماينده بخشي از جامعه، در جايگاه نمايندگي مردم قرار دارد و تبعا بايد بيش از يك فرد عادي، مواظب صحت و سقم گفتار خود باشد ضمن اينكه ملبس بودن به لباس روحانيت، مسئوليت ايشان را در برابر رفتار و گفتارشان سنگين‌تر مي‌كند.

هر چند به نظر مي رسد كه ايشان تحت تاثير القائات افراد غرض ورزي قرار گرفته كه با حضور سرپرست دانشگاه اصفهان، منافع شخصي و غير قانوني انها به خطر افتاده است، اما از ايشان انتظار مي‌رود كه در برابر گفتار خود مسئوليت بيشتري بپذيرند و به راحتي ابزار دست كينه ورزان قرار نگيرند. بيان اكاذيبي همچون اينكه «من اطلاع دارم ديوان محاسبات كشور به سرپرست دانشگاه اصفهان تذكر داده كه ديگر حق امضا ندارد» و يا بيان اين دروغ محض و بي سند كه «در دوره جديد يك آجر به پروژه‌هاي عمراني دانشگاه اصفهان اضافه نشده» ضمن اينكه از طرف عوام الناس هم خنده‌دار و داراي جهت گيري خاص، محسوب مي‌گردد، مقام و موقعيت شخصي را كه عنوان نايب ریيس كمسيون اقتصادي مجلس را يدك مي‌كشد، به شدت متزلزل و خدشه‌دار مي‌سازد.

هر چند بيان و انتشار صحبت‌هاي فوق از مصاديق اعمال مجرمانه محسوب گشته و حق پيگيري قضايي را براي دانشگاه اصفهان محفوظ مي‌دارد، اما از آنجا كه تصور مي‌شود ايشان تحت تاثير اطلاعات نادرستي كه در اختيارشان قرار گرفته، به انجام اين مصاحبه مبادرت كرده‌اند، مديريت دانشگاه از شكايت خود صرف نظر كرده و ايشان را به تامل بيشتر در اظهار نظرهايشان سفارش مي‌كنيم.

روابط عمومي دانشگاه اصفهان از ايشان و ساير نمايندگان محترم و همچنين تمام مسئولان، دلسوزان و همچنين خبرنگاران محترم دعوت مي‌نمايد تا با حضور در دانشگاه، از نزديك در جريان روند كارهاي عمراني و عملكرد مديريت دانشگاه قرار گيرند و مبناي قضاوت خود را القائات كينه ورزان مغرض قرار ندهند.

پذیرش بدون کنکور دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد

    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد خبر از پذیرش بدون کنکور در 26 رشته تحصیلی از بین دارندگان مدارک دیپلم فنی و حرفه‌ای، کار و دانش، پیش‌دانشگاهی و نظام قدیم در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در نیمسال اول سال تحصیلی 94 داد.

امیررضا نقش اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دولت‌آباد در هشت کیلومتری شمال شهر اصفهان دارای امکانات و ظرفیت‌های گسترده‌ای از جمله امکانات آموزشی، پژوهشی و رفاهی مناسب همچنین سرویس‌های ایاب و ذهاب منظم به اصفهان است.

وی با برشمردن رشته‌هایی که در آن‌ها پذیرش بدون کنکور صورت می‌گیرد، افزود: رشته‌های مدیریت کسب‌وکار، حسابداری، مهندسی معماری، برق و کامپیوتر از جمله رشته‌های کارشناسی پیوسته و رشته‌های مهندسی برق قدرت، مهندسی نرم‌افزار کامپیوتر، علمی کاربردی معماری، علمی کاربردی حسابداری، از جمله رشته‌های کارشناسی ناپیوسته و رشته‌هایی نظیر، نقشه‌کشی معماری، الکتروتکنیک، کامپیوتر و حسابداری در مقطع کاردانی آماده پذیرش دانشجو بدون آزمون است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد افزود: داوطلبان تحصیل در این واحد می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی به آدرس www.iauda.ac.ir علاوه بر مشاهده توانمندی‌ها و امکانات واحد از عناوین تمام رشته گرایش‌های واحد دولت‌آباد مطلع و در صورت تمایل نسبت به انتخاب رشته‌ اقدام کنند.


منبع: تابناک
برچسب ها: دانشگاه ، کنکور
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
شاخص پژوه از هر نظر فاسد و مخرب است و بیشتر به پول شویی و کاهای تجاری غیره قانونی و غیره اخلاقی در بخش اموزش مشغول است تا نفس اموزش و پژوهش ...یک ظاهری از دانشگاه با باطنی به شدت فاسد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار