مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه برنامه تعیین شده‌ای برای اعمال خاموشی در کرمانشاه وجود ندارد، اظهار داشت: در صدد هستیم که با همکاری مشترکان خانگی، اداری و صنعتی و تعدیل روشنایی‌های غیرضروری، از خاموشی برنامه‌ریزی شده جلوگیری کنیم.
کد خبر: ۹۳۳۳۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴ 19 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه،امیدعلی مراتی  با بیان اینکه برنامه تعیین شده‌ای برای اعمال خاموشی در کرمانشاه وجود ندارد، اظهار داشت: با توجه به مشکلات اخیر کشور در زمینه برق در تلاش هستیم با مدیریت مصرف برق در بخش صنایع و ادارات، کمترین مشکل برای مشترکان خانگی استان داشته باشیم.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه هفته گذشته (۲۵ دی‌ماه) در برخی از نقاط کرمانشاه خاموشی‌هایی داشتیم که بعد از آن تاکنون هیچگونه خاموشی برنامه‌ریزی شده‌ای اعمال نشده اگر هم احیانا مشکلی بوده مربوط به تعمیرات، حوادث و سرقت‌های کابل برق بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به اشاره به افزایش ۱۰ درصدی برق نسیت به مدت مشابه سال گذشته، تصریح کرد: مردم باید در مصرف برق و گاز صرفه‌جویی کنند چرا گاز مصرفی نیروگاه‌های برق به علت افزایش مصرف مردم محدود شده و همین بر تولید برق این نیروگاه‌ها تاثیر گذاشته است.

وی اضافه کرد: در صدد هستیم که با همکاری مشترکان خانگی، اداری و صنعتی و تعدیل روشنایی‌های غیرضروری، با کاهش بار شبکه توزیع برق کرمانشاه از خاموشی برنامه‌ریزی شده جلوگیری کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار