منصور کُندری به مدت چهار سال بعنوان رییس جدید هیات جانبازان و معلولان استان اصفهان انتخاب شد.
کد خبر: ۹۳۳۴۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۸ 19 January 2021

جمع انتخاباتی هیات جانبازان عصر روز سه‌شنبه در مجموعه ورزشی میثمی اصفهان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، نایب رییس فدراسیون جانبازان و معلولان و دیگر اعضا مجمع برگزار شد.
حمیدرضا ساکت و منصور کُندری برای ریاست این هیات کاندیدا شدند که با انصراف ساکت، کُندری بعنوان تک کاندیدا، در پایان فرایند رای گیری از مجموع ۱۸ رای ماخوذه، با کسب ۱۸ رای برای مدت چهار سال به ریاست هیات جانبازان و معلولان استان اصفهان انتخاب شد.

در این مراسم، ‌رییس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: استان اصفهان، قهرمانان ارزشی و ورزشی زیادی دارد، قهرمانانی که در زمان جنگ افتخارآفرین شدند و ورزشکارانی که در مسابقات بین‌المللی افتخار کسب کردند و در این میان فرقی بین جانبازان و معلولان نیست.
مهدی نصیبی نایب با بیان اینکه استان اصفهان در گروه الف هیأت‌های برتر  کشور قرار دارد، افزود: با توجه به تلاش بی‌وقفه محمدرضا باباگُلیان و همکارانش در هیات جانبازان و معلولان، این عملکرد مناسب باید در سال‌های پیش رو نیز وجود ادامه یابد و حتی بهتر شود.
وی بیان داشت: رییس جدید، کار سختی پیش رو دارد زیرا زیرساخت خوبی برای ورزش جانبازان و معلولان در استان اصفهان وجود دارد و باید از آن استفاده کرد و امیدواریم ورزش جانبازان و معلولان در اصفهان همچنان رونق داشته باشد و در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۱ نیز ورزشکاران اصفهانی افتخارآفرینی کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این مجمع اظهار داشت: در ۲ دهه گذشته، زحمات زیادی توسط محمدرضا آقاباباگلیان برای هیات جانبازان و معلولان استان، کشیده و اصفهان بعنوان پیشتاز در زیرساخت‌ها و سرمایه انسانی، شناخته و ورزش جانبازان و معلولان اصفهان در کشور سرآمد شد.
سیدمحمد طباطبایی با بیان اینکه نگاه جهان به ورزش جانبازان و معلولان خاص است، افزود: در این زمینه برنامه‌ریزی‌های خوبی برای ورزش جانبازان و معلولان انجام شده است و در کنار المپیک، پارالمپیک برگزار می‌شود که جانبازان و معلولان در رشته‌های مختلف در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند.
وی ادامه داد: ورزشکاران اصفهان در رقابت‌های جهانی و پارالمپیک نقش ویژه‌ای داشته‌اند و برای این استان افتخارآفرینی کرده‌اند، این افتخارها بارقه امید را در دل سایر ورزشکاران جانباز و معلول ایجاد کرد و این در حالیست که از بسیاری امکانات نیز محروم بوده‌اند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: در این بین، محرومیت معلولان در کنار جانبازان پررنگتر است، اگر رییس هیأت نگاه یکجانبه به جانباز یا معلول داشته باشد، دچار اشتباه خواهد شد، باید بستر رشد و توسعه ورزش برای جانبازان و معلولان بصورت یکسان فراهم شود تا از همه ظرفیت‌ها در این حوزه استفاده شود.
وی حضور میدانی منصور کُندری رییس جدید هیات را در سطح شهرستان‌ها مهم دانست و گفت: برای توسعه ورزش جانبازان و معلولان باید از همه ظرفیت‌ها در سطح استان بهره بُرد و با هم‌افزایی با بنیاد شهید و بهزیستی‌ در شهرستان‌ها می‌توان به اهداف مدنظر دست یافت.
طباطبایی تاکید کرد: رییس جدید استان اصفهان در هیات جانبازان و معلولان باید در راستای سیاست‌های فدراسیون، کمیته ملی پاراالمپیک و اداره کل ورزش و جوانان حرکت کند و همچنین توصیه می‌کنم که شورای راهبردی در هیأت‌های ورزشی، ایجاد و از تجربه پیشکسوتان استفاده شود.
پیش از این آقا باباگُلیان با انتخاب در پنج دوره متوالی، به مدت۲۰ سال در پست ریاست هیات جانبازان و معلولان استان اصفهان حضور داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار