مدیر مرکز کنترل ترافیک و نظارت تصویری شهرداری اصفهان گفت: تابلوهای اطلاع‌رسانی الکترونیکی چند منظوره (BMS) این خطه روزانه پنج هزار پیام ترافیکی، آموزشی و مرتبط با موازین پیشگیرانه بیماری کووید-۱۹ منتشر می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸ 20 January 2021

هادی کریمی اظهارداشت: اطلاع رسانی و انتشار این تعداد پیام بوسیله ۴۲ تابلو بزرگ و ۱۵ تابلو کوچک و بطور شبانه روزی و بدون وقفه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه آگاهی بخشی به رانندگان در بخش‌های مختلف از جمله نیازهای ضروری شهرها به شمار می‌رود  ادامه داد: بیشتر تابلوهای  اطلاع‌رسانی اصفهان در بزرگراه‌ها و معابر اصلی قرار دارند و مدیریت پیام‌های آنان به‌صورت متمرکز و به فراخور زمان با متن‌ها و پیام‌های متناسب انجام می‌گیرد.

مدیر مرکز کنترل ترافیک و نظارت تصویری شهرداری اصفهان اضافه کرد: این نهاد قصد دارد تا ۶ ماه آینده چهار تابلوی بزرگ و ۲ تابلوی کوچک اطلاع رسانی دیگر را در معابر اصلی اصفهان نصب کند تا شمار بیشتری از رانندگان در مسیرهای گسترده تری شاهد پیام‌های مورد نیاز بویژه درباره وضعیت ترافیک خیابان‌ها و بزرگراه‌ها باشند.

وی با بیان اینکه جانمایی هر یک از این تابلوها بر اساس مطالعات و استانداردهای مرتبط انجام می گیرد تصریح کرد: در حدود یک سال اخیر ۹ تابلو به مکان‌های بهتر انتقال یافت تا سبب اثربخشی بیشتر شود.

کریمی با اشاره به اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون بخش قابل توجهی از پیام‌های این تابلوها به هشدارهای لازم درباره بیماری و چگونگی مصونیت از آن اختصاص یافت گفت: تاکید بر استفاده از ماسک، شستشوی دست‌ها و دوری از تجمعات و فاصله گذاری اجتماعی از جمله پیام‌هایی بود که همچنان از طریق این تابلوها به مردم یادآوری می‌شود.

مدیر مرکز کنترل ترافیک و نظارت تصویری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته و با افزایش آلودگی هوا، ماندن در خانه و استفاده نکردن از خودروهای شخصی از جمله پیام‌هایی بود که برای کاهش آلاینده‌ها به اطلاع عموم رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار