استاندار فارس یکی از پایه‌های تحقق شعارهای انقلاب را انتخابات دانست و بیان داشت: باید بکوشیم که مردم در انتخابات حضوری گسترده داشته باشند چرا که آینده کشور، منافع ملی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در گرو برگزاری انتخاباتی باشکوه است.
کد خبر: ۹۳۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳ 22 January 2021
به گزارش تابناک فارس: عنایت الله رحیمی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار و استمرار آن نتیجه توکل بر خدا، تکیه بر قدرت مردم، وحدت، انسجام، ظلم ستیزی، عدالت خواهی و آزادی طلبی است.
 
وی اضافه کرد: این آرمان‌ها همیشگی و متکی بر فطرت انسانی است و به همین دلیل انقلاب اسلامی همواره زنده است چرا که آرمان‌های آن انسانی و متعلق به همه مکان‌هاست و از تازگی و جاذبه برخوردار است.
 
استاندار فارس، انتخابات را نیازمند مشارکت حداکثری مردم و تحقق مشارکت بالا را نیازمند ملزوماتی دانست و گفت: فعالیت سازمان‌های مردم نهاد (سمن‌ها) و افراد ذی نفوذ برای آگاهی بخشی به مردم و این که مردم مشاهده کنند همه سلایق ذیل انقلاب، در صحنه هستند و می‌توانند نمایندگان مطلوب خود را انتخاب کنند، تاثیر بسزایی در مشارکت بالای مردم در انتخابات خواهد داشت.
 
رحیمی گفت: ما حافظ سلامت و امنیت انتخابات هستیم و در انتخابات گذشته نیز این موضوع را به اثبات رساندیم.
وی بیان کرد: انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی به اذعان نهادهای مسوول، با کمترین مساله، حاشیه و با سلامت، امنیت کامل و در چارچوب قانون و شرع برگزار شد.
 
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری دوم اسفندماه ۹۸ برگزار شد.
 
استاندار فارس، با بیان اینکه مردم نگرانی‌ها و گلایه‌هایی دارند افزود: این گلایه‌ها در اثر فشارهای اقتصادی و روانی ناشی از تحریم‌ها، کرونا و خشکسالی‌ها ایجاد شده و از طرفی دشمنان نیز در پی ناامید کردن مردم و سیاه نمایی در مورد خدمات نظام و ناچیز جلوه دادن آن هستند.
 
رحیمی گفت: دولت تدبیر و امید با وجود سیاه نمایی آگاهانه و ناآگاهانه برخی افراد، در سخت ترین شرایط بعد از انقلاب، سکان داری و خدمات ارزنده‌ای نیز ارائه کرده است.
 
استاندار فارس افزود: تمام قوای کشور باید سهم خود را در مشکلات بپذیرند و برای رفع نقاط ضعف و حل مشکلات بکوشند.
 
وی بیان داشت: اگر تمام مشکلات را به دولت نسبت دهند دچار اشتباه خواهند شد و چون صورت مساله اشتباه است، راه حل صحیح آن نیز پیدا نخواهد شد.
 
رحیمی ادامه داد: حرکت ما با تکیه بر توان داخلی، در چارچوب اقتصاد مقاومتی و گام دوم انقلاب خواهد بود و از هر روزنه‌ای برای شکستن سد تحریم‌ها استفاده خواهیم کرد و وظیفه تمام دولتمردان و سیاستمداران است برای  کاستن از فشارهای اقتصادی بر مردم بکوشند.
برچسب ها: انتخابات ، رحیمی ، نظام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار