آزمون استخدامی ذوب آهن اصفهان، یکم تا سوم  بهمن ماه ۹۹ در محل دانشگاه اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰ 22 January 2021

در این آزمون استخدامی ۹۸۶۲ داوطلب مشارکت داشتند  که تعداد۵۰۹ نفر به استخدام ذوب آهن اصفهان درخواهند آمد. منصور یزدی زاده مدیرعامل و مهرداد تولائیان معاون بهره برداری، احمد اکبری معاون سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت ، مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات رفاهی ، بهزاد کرمی معاون فروش و بازاریابی و مدیران سازماندهی و روش ها ، امور اداری،حراست و بازرسی ذوب آهن اصفهان از مراحل  برگزاری آزمون استخدامی  که با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و نظارت نمایندگان نهادهای مربوطه  همراه بود ، بازدید کردند.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از مسئولان شرکت صدر تامین و هیأت مدیره شرکت به جهت ارائه مجوز استخدام، دانشگاه اصفهان که مسئولیت برگزاری آن را عهده دار است و دست اندرکاران ذوب آهنی این آزمون قدردانی و از روند برگزاری آن ابراز رضایت نمود.

یزدی زاده گفت: آزمون استخدامی شرکت با نهایت دقت و امانت برگزار شده و هدف آن استخدام  بهترین  نیروها  با در نظر گرفتن ضرایب لازم و بومی گزینی است.

احمد اکبری معاون سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت ذوب آهن اصفهان نیز ضمن تشکر از زحمات تمامی دست اندرکاران این آزمون گفت: در راستای تقویت نیروی انسانی و رفع کمبودهای ناشی از بازنشستگی کارکنان و بالا رفتن سابقه همکاران ذوب آهنی با اخذ مجوز از هیأت مدیره شرکت  در۲۴ تیرماه ۹۹ نسبت به جذب  ۵۰۹ نفر نیروی جدید در شرکت برنامه ریزی کردیم.

اکبری با اشاره به اهمیت و نقش  نیروی انسانی در شرکت گفت: جذب نیروی جدید  در هر سازمانی  به منزله تزریق خون در پیکر یک موجود زنده است. در استخدام جدید  که تمام مراحل  آن از ثبت نام  تا آزمون و مصاحبه توسط دانشگاه اصفهان انجام می گیرد ۹۸۶۲ نفر ثبت نام  نمودند. بعد از آزمون  نیز یک و نیم برابر افراد مورد نیاز بر اساس رتبه آزمون جهت بررسی به طب کار ذوب آهن اصفهان معرفی می شوند و پس از تایید طب کار و گذراندن آموزش های لازم به صورت قراردادی جذب خواهند شد.

مهرداد  تولاییان معاون بهره برداری شرکت در این بازدید یادآور شد: خوشبختانه آزمون وسیع جذب نیروی انسانی شرکت بعد از یک توقف ۹ ساله با کمک دانشگاه اصفهان برگزار شد.

وی افزود ورود سرمایه انسانی جدید و با انگیزه برای این شرکت مهم بوده و این نیرو ها ضمن تعدیل  میانگین سنی در حال افزایش  کارکنان، آینده شرکت را تضمین می کند.از طرفی با توجه به جهش علمی و فنی کشور نیروی انسانی ما باید مرتب باز سازی و به روز شوند.

وی در پایان از دست اندرکاران دانشگاه درخواست نمود که با دقت وبا توجه به نوع نیاز شرکت به انتخاب بهترین نیرو ها  برای ذوب آهن اقدام نمایند و در این جهت با گفتگو با مهندسان و متخصصان صنعت فولاد کشور و ذوب آهن  و بازدید از این کارخانه با محیط کار آن آشنا  شده و تجربیات خود را در مصاحبه ها و آزمون های مهارتی به کار گیرند.
بهزاد کرمی معاون  فروش  شرکت نیز در این بازدید ضمن ارزیابی مثبت  آزمون استخدامی  مذکور یاد آور شد که تخصص و مهارت  بالای نیروهای جدید شرکت را به پیش خواهد برد و ما مسولان  شرکت وظیفه داریم که ضمن جذب نیروی انسانی جدید درهر سال  به حفظ و نگهداری نیروهای ارزشمند و ماهر و متخصص  موجود نیزهمت گماریم.

سید اکبر موسویان  مدیر جدید  امور اداری شرکت نیز ضمن بازدید  از آزمون استخدامی ذو ب آهن اصفهان گفت، تعداد ۵۰۹ نفر  در آزمون  حاضر  پذیرفته و مشغول به کار خواهند شد و این تعداد  جذب نیروی انسانی مربوط به سهمیه  نیروی  انسانی تا پایان سال ۱۴۰۰ خواهد بود و با توجه به این که تا سال ۱۴۰۳ حدود ۳۰ درصد از نیروی کار شرکت  کاهش می یابد  لازم است که با اخذ مجوزها و اقدامات لازم برای انتخاب و جذب نیروی جدید انجام شود.

وی افزود برای آزمون جدیداستخدامی ذو ب آهن اصفهان حدود یک سال تلاش و برنامه ریزی شده  و لازم است که از زحمات تمامی عزیزان دست اندر کار تقدیر شود.

هوشنگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان نیز گفت: مدیریت دانشگاه اصفهان از این که ذوب آهن اصفهان به آن اعتماد کرده و چنین آزمون مهمی را بر عهده آن گذاشته بسیار خرسند و امیدوار است که با اجرای موفق این آزمون پاسخ اعتماد این شرکت را بدهد.

وی افزود: ما تمامی مقررات علمی و استخدامی و تمام مقررات بهداشتی را در اجرای این آزمون رعایت کرده و با همت کادر مجرب خود در اسرع وقت برترین نفرات را سنجش و به ذوب آهن اصفهان معرفی خواهیم کرد.

محمدرضا ایروانی مسئول ستاد آزمون های دانشگاه اصفهان نیز گفت: آزمون استخدامی ذوب آهن اصفهان در دو رده کارشناسی و اپراتوری در سه روز متوالی در۲۲ حوزه جداگانه در مکان های مختلف برای کارشناسی در مدت سه و نیم ساعت و امتحان اپراتوری درمدت ۳ ساعت برگزار شد.

وی ضمن تشریح روند انتخاب سوال های امتحانی و اساتید تهیه کننده سوال ها تاکید کرد: سوالات بر اساس منابع علمی و فنی مربوطه و به دقت تنظیم شده و با توجه به سخت گیری های به عمل آمده امکان هیچ گونه خطا و تبعیضی در برگزاری این آزمون وجود ندارد.
رضا فرهمندیان سرپرست تامین منابع انسانی ذوب آهن اصفهان و نماینده شرکت در برگزاری آزمون، نیز ضمن تشریح روند انتخاب مشاغل بر اساس نیازها و اولویت های استخدامی شرکت و تعداد نفرات در هر رده شغلی گفت: بمنظور جذب تعداد ۴۶۰ نفر در مقطع دیپلم و ۴۹ نفر در مقطع لیسانس، داوطلبان در ۱۰ گروه امتحانی آزمون خواهند داد که شامل ۷ رشته در مقطع کارشناسی و ۳ رشته در مشاغل اپراتوری است.

وی افزود : در گروه های امتحانی امور بازرگانی ، امور مالی و مهندسی صنایع در مقطع کارشناسی، نیروهای مورد نیاز، از بین داوطلبان مرد و زن و در سایر رشته ها با توجه به بکارگیری افراد در مشاغل سخت، نیروی مورد نیاز فقط از بین داوطلبان مرد انتخاب می شوند.

فرهمندیان  گفت : ذوب آهن اصفهان در کلیه مراحل کار دانشگاه اصفهان، نظارت کامل و مستمر داشته و بر اساس توافقات انجام شده دانشگاه اصفهان  موظف است که نتایج نهایی کار خود را تا پایان اسفند ۹۹ ، به ذوب آهن اصفهان ارائه نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار