رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان گفت: همه راه‌های شریانی و اصلی استان بجز محور برفگیر سی‌سخت - پادنا، باز است و تردد ایمن و روان در آنها جریان دارد.
کد خبر: ۹۳۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵ 22 January 2021

مرضیه فراست افزود: محور ارتباطی سی سخت - پادنا بدلیل بارش شدید برف از سمت استان کهگیلویه و بویراحمد تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی ادامه داد: با توجه به تصاویر دوربین‌های نظارت تصویری و گزارش‌های دریافتی از راهداران، در زمان حاضر تردد در کلیه محورها بصورت ایمن و روان برقرار است و بارش یا پدیده خاصی در هیچکدام از محورهای مواصلاتی استان وجود ندارد.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان به رانندگان توصیه کرد از سفرهای غیرضروری در شب در مناطق کوهستانی و برفگیر استان خودداری کنند.

وی تاکید کرد: لازم است رانندگان برای تردد در  محورهای برفی، تجهیزات لازم بویژه زنجیر چرخ به‌همراه داشته باشند و پیش از سفر در تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

فراست گفت: بر اساس آخرین اخبار دریافتی از ستاد ملی مبارزه با کرونا، محدودیت‌های بین شهری و بین استانی تا اطلاع بعدی تمدید شده است و رانندگان برای کسب اطلاع در باره جزییات و زمان پایان این طرح با روابط عمومی استانداری و فرمانداری‌ها تماس بگیرند.

وی یادآور شد: هم اکنون ۷۵۰ نیروی راهدار و پشتیبانی ستادی با ۵۵۰ دستگاه ماشین‌آلات و ۲۰۰ دستگاه تجهیزات در حال خدمات‌رسانی در راه‌های استان اصفهان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار