وزیر اقتصاد ارمنستان:
وزیر اقتصاد جمهوری ارمنستان گفت: فعالان صنعتی و تولیدکنندگان ایرانی می‌توانند با استفاده از دروازه کشور ما بخشی از بازارهای جهانی را تسخیر کنند و محصولات خود را به سایر نقاط دنیا صادر کنند.
کد خبر: ۹۳۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶ 24 January 2021

وهان کروبیان در حاشیه بازدید از سه  واحد تولیدی در شهرستان مبارکه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ارمنستان بازار کوچکی دارد اما بخشی از بازار بزرگ جهان است و تولیدکنندگان ایرانی می‌توانند از این طریق برای یافتن بازارهای دیگر اقدام کنند.

وی با اشاره به بازدید امروز خود از سه  واحد تولیدی در شهرستان مبارکه  از توابع استان اصفهان  ادامه داد: کیفیت تولیدات این سه کارخانه در سطح بالایی قرار دارد .

وزیر اقتصاد جمهوری ارمنستان اظهار داشت: امکانات بسیاری برای همکاری ایران و ارمنستان وجود دارد و نه تنها در زمینه تجارت متقابل بلکه با استفاده از ارمنستان می‌توان در راستای بازارهای دیگر هم اقدام کرد.

وی اضافه کرد: کارآفرینان و تولیدکنندگان ایرانی در این بازدید موافقت خود را اعلام کردند که تولیدات خود را از نظر طرح، طعم و مزه مواد غذایی و بسته بندی کالاها در حد و اندازه استاندارد و معیارهای اوراسیا برسانند.

کروبیان گفت: با توجه به ارتباط ارامنه ارمنستان با بازارهای اوراسیا می توانیم بازار بزرگی را تشکیل دهیم .

وی خاطرنشان کرد: یکی از کارخانه‌هایی که امروز مورد بازدید قرار گرفت جایگاه نخست را در بازار ارمنستان دارد و ۲ کارخانه دیگر هم می‌توانند جایگاه نخست را به خود اختصاص دهند اما بازار ارمنستان بازار بزرگی نیست.

وزیر اقتصاد جمهوری ارمنستان تصریح کرد: با همکاری و ارتباط اقتصادی با ایران می‌توانیم به موفقیت‌هایی دست پیدا کنیم که قابل مقایسه با اندازه‌ها و معیارهای کنونی نیست.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار