معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان:
تابناک-معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با توجه به اهمیت دروس عملی در هنرستانها، کلاس های دروس مهارتی و شایستگی های هنرستان های سراسر استان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۳۴۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷ 25 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، محمد قویدل در وبینار محیط شاد، در حضور کلیه مدیران هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش ظهار داشت: با توجه به مصوبه جدید ستاد ملی مدیریت کرونا و اعلام وزارت آموزش و پرورش سه گروه از مدارس اجازه برگزاری کلاس های حضوری با شرایط ویژه را دارند که هنرستان‌ها به دلیل اینکه کلاس‌های کارگاهی آنها هیچ‌گونه جایگزینی ندارد و نمی توان دروس عملی را به مانند دروس تئوری به صورت مجازی تدریس کرد، بر اساس این مصوبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان برگزاری کلاس های کارگاهی وجود دارد.

وی ضمن تقدیر از تلاش مدیران مدارس در شرایط سخت بیماری کرونا، افزود: با مجوز ستاد ملی مدیریت کرونا از روز اول بهمن ماه هنرجویان هنرستانی فقط برای حضور در دروس کارگاهی اجازه حضور در محیط کارگاهی هنرستان را دارند.

قویدل با بیان اینکه مدیران هنرستان ها در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی توجیه شده اند، اضافه کرد: ضمن اینکه توصیه می شود هنرجویان هم پروتکل های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی فاصله گذاری و بهداشت فردی را رعایت کنند تا در فضای کاملاً سالم در محیط کارگاه هنرستان تحصیل کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت کرونا در مناطق آبی مدارس زیر ۵۰ نفر می توانند کلاس ها را به صورت حضوری برگزار نمایند.

این مقام مسئول در پایان گفت: از اول بهمن ماه 99 کلیه دروس کارگاهی هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش در سراسر استان در جریان می باشد.

انتهای پیام /ز104

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار