فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: ۴۵۰ عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و محرمیت‌زدایی برای چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک شده و همزمان با دهه مبارک فجر در نقاط مختلف شهری و روستایی این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷ 26 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ پاسدار محمد مهجوری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه های دهه مبارک فجر شهرستان اراک با مشارکت بسیج کارگری، سازندگی، دانش آموزی، دانشجویی، اساتید، ادارات، جامعه پزشکی، اقشار، هنرمندان و محلات و تمام بسیجیان این شهرستان برگزار می‌شود افزود: آذین معابر و فضاسازی محیط مسجد و پایگاه، پخش آهنگ‌های انقلابی، برگزاری آیین ولادت حضرت فاطمه و جشن انقلاب با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزاری جشن میلاد کوثر، اجرای برنامه های فرهنگی در زندان زنان، گلباران قبور شهدا، و برگزاری دوره های ضمن خدمت با عنوان انقلاب در گام دوم از مهمترین برنامه‌های سپاه اراک در دهه فجر این شهرستان است.
فرمانده سپاه ناحیه اراک اظهار داشت: سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، رزمایش کمک مومنانه، ساخت آدمک استکبار، آزادسازی زندانیان، اجرای سرود پاتوقی، نشست بصیرتی، توزیع ماسک و استقرار ایستگاه سلامت، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، تجلیل و تقدیر از کادر درمان، راه اندازی غرفه دستاوردهای ایران در بین ۲۰ کشور برتر جهان در ۱۳ عنوان، غرفه کودک و مادران انقلاب، برگزاری نمایشگاه نقش ایران و اراک در مقابله با کرونا و برگزاری مسابقات کتابخانی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این ایام است.
وی یادآورشد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت اجتماع، آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در اراک به صورت حضور فیزیکی مردم برگزار نمی‌شود و به جای آن رژه خودرویی همراه با استقرار غرفه‌های فرهنگی در خیابان های اراک برگزار می‌شود.
وی درباره عملکرد سپاه ناحیه اراک در رزمایش کمک مومنانه هم گفت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۷۶ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته چهار میلیون ریال بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد و در ایام الله دهه فجر نیز این اقدام خداپسندانه انجام می شود.
فرمانده سپاه ناحیه اراک افزود: اعزام بسیجیان داوطلب به بیمارستان ها به عنوان کمک پرستار، انجام کارهای خدماتی، توزیع و تولید ماسک و دستکش، ضدعفونی معابر و اماکن عمومی نیز از اقداماتی است که در حوزه کرونا انجام شده است.
وی تاکید کرد: ایام الله دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای ابراز عشق و علاقه آحاد جامعه به ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است بنابراین همه برنامه‌های سپاه ناحیه اراک نیز بر این اساس تدارک شده است.
سپاه ناحیه اراک علاوه بر نقاط شهری و روستایی شهر اراک، شهرهای جدید کارچان و داود آباد و بخش ساروق را نیز در بر می گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار