مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: تعداد زیاد انشعاب‌های غیرمجاز برق در مناطق روستایی شادگان باعث افزایش خاموشی در این شهرستان شده است.
کد خبر: ۹۳۵۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰ 26 January 2021

علی خدری با اشاره به سرقت‌ مکرر شبکه فشار ضعیف برق در شهرستان شادگان گفت: برای جلوگیری از این سرقت‌ها باید شبکه سیمی باقی مانده در شادگان به شبکه کابلی تبدیل شود که این امر نیازمند تامین اعتبار است.

وی همچنین به تامین ۲۰ دستگاه ترانس برق برای کاهش خاموشی در شهرستان شادگان طی امسال اشاره کرد و گفت: به منظور حل مشکل افت ولتاژ برق در روستاهای شادگان تعداد ۸۰ دستگاه ترانسفورماتور در روستاهای این شهرستان که مشکل افت ولتاژ برق دارند طی ۲ ماه آینده نصب می شود.

خدری به بهینه‌سازی خط انتقال برق شادگان به روستای دورق در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: این خط به طول ۱۳ کیلومتر از شهرک صنعتی شادگان آغاز و روستاهای اطراف را تغذیه می کند و با اجرای آن پایه‌های چوبی و قدیمی برق تعویض خواهند شد.

وی به احداث خط انتقال برق از شادگان به بخش منصوره اشاره کرد و گفت: این خط به طول چهار کیلومتر در حال اجرا است که با بهره‌برداری از آن مشکل قطعی برق در این بخش کاهش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان افزود:در حال حاضر برق بخش منصوره شادگان از اهواز تامین می‌شود که با اجرای این پروژه برق بخش منصوره و مناطق اطراف آن از ۲ خط تامین و قابلیت شبکه نیز افزایش خواهد یافت.

خدری افزود:شهرستان شادگان در تابستان امسال شاهد دمای بالای هوا و رطوبت شدید بود ولی با مدیریت شرایط و همراهی مردم، خاموشی در این شهرستان نسبت به سال گذشته کاهش یافت.

شادگان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار