مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام؛
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام با توجه به افزایش شدید مصرف انرژی برق و گاز در استان و همچنین محدودیت های تولید در کشور در صورت عدم رعایت الگوی مصرف چهار شهرستان دهلران، مهران، دره شهر و آبدانان در لیست قطع احتمالی قرار خواهند ‌گرفت.
کد خبر: ۹۳۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 27 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛هادی شیرخانی از مشترکان خواست تا با صرفه‌جویی ۱۰ درصدی مصرف برق و گاز و کاهش حداقل یک تا ۲ درجه از دمای منازل و محل کار خود، از خاموشی‌های احتمالی جلوگیری کنند.

وی گفت: امسال علاوه بر برودت و سرمای  زمستانی، شیوع ویروس کرونا در جامعه و باور مردم به اینکه جریان هوا در خانه و مکان‌های سربسته باعث کاهش آلودگی به این ویروس می‌شود، موجب افزایش مصرف همزمان گاز و برق شده است.

شیرخانی با بیان اینکه افزایش مصرف گاز و کاهش فشار آن در فصل زمستان تامین سوخت گاز نیروگاه‌ها را با مشکل مواجه کرده و به همین دلیل هم توان تولید برق با کاهش مواجه شده است، گفت: افزایش همزمان مصرف برق هم در این وضعیت فشار زیادی به شبکه برق و گاز وارد کرده است.

وی اظهار کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده در تامین گاز کشور و نیز در راستای صرفه جویی در مصرف برق و جهت تامین برق مطمئن این اقدام فراگیر در سراسر استان همزمان با دیگر مناطق کشور انجام شد./u

 

بیشتر بخوانید:

آغاز رزمایش ۲ روزه تعدیل روشنایی و اصلاح انشعابات و رمز ارزها در ایلام

میزان اعتبار و سرمایه‌گذاری پروژه‌های جهش تولید در استان ۲۷ هزار میلیارد تومان است

مردم نسبت به عملکرد خشن بعضی مسوولان اداره برق مهران به شدت معترضند

نیازمند ایجاد نیروگاه های جدیدی برای تامین برق پروژهای مهم نفت و گاز استان هستیم

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار