استاندار فارس گفت: متقاضی و پیگیر تعطیلی پنج‌شنبه‌ها هستیم اما نیازمند آن است که هیات دولت این درخواست را بپذیرد و مغایرت قانونی نداشته باشد.  
کد خبر: ۹۳۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 28 January 2021

به گزارش تابناک فارس: عنایت‌الله رحیمی با بیان اینکه به طور معمول تعطیلات، رونق گردشگری را به دنبال دارد، گفت: تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در استان با هدف رونق گردشگری پیگیری می‌شود.

رحیمی افزود: استان فارس متقاضی تعطیلی پنج‌شنبه‌ها بوده اما به دلیل مغایرتی که با میزان ساعت کار مشخص شده در شورای عالی اداری کشور وجود داشته، این موضوع به نتیجه نرسیده است.

او با بیان اینکه مجدد پیگیر تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در استان فارس هستم، اظهارکرد: در صورتی که این پیشنهاد در هیات دولت پذیرفته شود، در زمستان‌ها گردشگرانی زیادی از شیراز به سمت بوشهر و هرمزگان خواهند رفت و در تابستان نیز گردشگران داخلی را از استان‌های جنوبی به سمت فارس خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در استان فارس گفت: فرصت ۲ روزه آخر هفته می‌تواند گردشگری درون و برون استانی را در سطح کشور به ویژه استان‌های فارس، بوشهر و هرمزگان افزایش دهد.

رحیمی افزود: متقاضی و پیگیر تعطیلی پنج‌شنبه‌ها هستیم اما نیازمند آن است که هیات دولت این درخواست را بپذیرد و مغایرت قانونی نداشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار