مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: ۵۵ برنامه شاخص به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال توسط این جمعیت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵ 01 February 2021

 محسن حرازی‌زاده یزدی اظهار داشت: این جمعیت فعالیت‌های بسیاری به جز امدادرسانی در حوادث دارد و در بحث پیشگیری برای حوادث کار آموزش را انجام می‌دهد و با ارائه آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه و آشنا کردن مردم با حوادث، آنان را برای ایمنی خود در مقابل حوادث آماده می‌کند و تلاش دارد بحث خود امدادی را نهادینه کند.

حرازی‌زاده گفت: خانه‌های هلال در روستاهای دور دست با همکاری بخشداران و دهیاران و برای کمک‌رسانی به حادثه دیدگان در حوادث تا زمان رسیدن نیروهای امدادی ایجاد شده است که مردم بتوانند از وقت طلایی استفاده کنند و در بحث امداد و کمک‌رسانی کمک کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: بیش از 55 برنامه به مناسبت چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی در استان یزد توسط پرسنل، اعضا، داوطلبان و امدادگران شعب هلال احمر استان برگزار می‌شود.

وی افزود: غبارروبی قبور شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، اعزام بیش از 5 کاروان سلامت به مناطق محروم که کار ویزیت مردم را به صورت رایگان توسط پزشکان داوطلب انجام می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد بیان کرد: برگزاری برنامه کوهپیمایی آموزشی با عنوان ولایت در سیره انقلاب، همکاری در برگزاری مانور موتوری، شرکت در نمایشگاه تجهیزات امدادی، برگزاری مسابقات آموزشی جام فجر به صورت مجازی، اجرای طرح یاس در راستای تفاهم‌نامه با کمیته امداد از دیگر برنامه های هلال احمر است.

وی بیان کرد: اجرای طرح ناظران سلامت، اجرای طرح قرار مهربانی و حمایت ماندگار توسط جوانان و داوطلبان هلال احمر، اهدا خون، برگزاری صبحگاه مشترک امدادی با حضور تیم‌های امداد و نجات، برگزاری برنامه فرهنگی به عنوان مشق انقلاب، مسابقه امدادی ویژه زوج‌های جوان، مسابقه فرهنگی دانش‌آموزی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار