رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: یکی از واقفان نیک اندیش شهرستان کاشان منزل مسکونی خود را همزمان با فرارسیدن چهل و دومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی وقف کرد.
کد خبر: ۹۳۷۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷ 01 February 2021

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، مسلم محمود زاده با اشاره به ثبت یک وقف جدید همزمان با آغاز دهه مبارک فجر 99 اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن چهل و دومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آقای علی فرهنگ همگی و تمامیت 6 دانگ یک باب منزل مسکونی خود را به متراژ ۱۳۹متر مربع واقع در خیابان شهید زیارتی کاشان وقف کرد.
وی در خصوص نیات واقف برای وقف منزل مسکونی‌اش ابراز داشت: درآمد حاصل از اجاره بهای منزل مسکونی همه ساله یک پنجم عواید به دست آمده را برای کمک به جبهه‌های مقاومت اسلامی و رزمندگان اسلام در هر نقطه از دنیا که لازم باشد، وقف کرد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان با بیان اینکه این واقف یک پنجم عواید را برای هزینه در جشن و بزرگداشت عید غدیر خم شامل هزینه‌های بزرگداشت و ترویج غدیر و مراسم های ایام فاطمیه وقف کرد، اضافه کرد: همچنین یک پنجم عواید را صرف تهیه جهیزیه و کمک به ازدواج آسان جوانان نیازمند، یک پنجم عواید حاصله را صرف کمک به ایتام و افراد بی بضاعت و یک پنجم دیگر عواید حاصله را برای نشر فرهنگ و معارف قرآنی وقف کرد.
وی تصریح کرد: این واقف خیر اندیش در نیات خیرخواهانه خود علاوه بر قرآن و عترت به مشکلات اجتماعی و مباحث اعتقادی سیاسی نیز پرداخته است.
محمود زاده با بیان اینکه تولیت این موقوفه با واقف نیکوکار نسل در نسل خواهد بود، اضافه کرد: ارزش ریالی این موقوفه حدود۲۵میلیارد ریال ارزیابی شده است.
گفتنی است کاشان دارای دو هزار و 334 موقوفه و هشت هزار و 960 رقبه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار