یک منبع موثق در باشگاه بایرن مونیخ احتمال جدایی مدافع میانی اتریشی این تیم در پایان فصل جاری را قریب به یقین دانست.
کد خبر: ۹۳۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱ 02 February 2021

احتمال 99.99 درصدی جدایی آلابا از بایرن مونیخ/ مدافع اتریشی شیفته قهرمان اسپانیا

به گزارش تابناک سمنان کارل هاینتس رومنیگه مدیراجرایی باشگاه بایرن مونیخ هواداران این تیم را از دیدن داوید آلابا در ترکیب تیم برای فصل آینده ناامید کرد.

اختلافات میان آلابا و بایرن مونیخ بر سر تمدید قرارداد رفع نشده و به نظر می‌رسد که او در پایان فصل از باواریایی‌‌ها جدا خواهد شد. از رئال مادرید هم به عنوان مشتری و مقصد اصلی این مدافع اتریشی 28 ساله یاد می‌شود.

رومنیگه در گفت‌و‌گو با شبکه اسکای اسپورت آلمان گفت: به احتمال 99.99 درصد آلابا در پایان فصل بایرن مونیخ را ترک می‌کند. او از روز دوم ژانویه (دقیقاً یک ماه قبل) اجازه داشت با هر باشگاهی که می‌خواهد قرارداد ببندد. من نمی‌دانم که او با رئال مادرید توافق کرده است یا نه اما رئال مادرید باشگاه بزرگی است و من هم درک می‌کنم که چرا برای آلابا جذابیت دارد.

مدیراجرایی باشگاه بایرن مونیخ افزود: فلورنتینو پرس (رئیس باشگاه رئال مادرید) با ما تماس نگرفته و مجبور هم نیست این کار را انجام دهد. به نظر من اینکه رئال مادرید در برهه سختی قرار گرفته و موفقیت‌های سال‌های قبل را نداشته، مهم نیست چرا که رئال در هر حال باشگاه بزرگی است و شما باید علاقه بازیکنان به بازی در باشگاه‌های بزرگ را درک کنید. ما به شیوه‌ای کاملاً دوستانه از آلابا جدا می‌شویم و من امیدواریم که در پایان فصل او با کلی جام با ما خداحافظی کند. در حال حاضر اما او با نهایت تعهد دارد برای ما بازی می‌کند. او بازیکنی بسیار جدی و خوب است و همه ما دوستش داریم، پس حقش است که تا زمانی حضورش در بایرن مونیخ با او رفتاری مناسب داشته باشیم.

رومنیگه درباره عدم توافق بایرن مونیخ با آلابایی که از سال 2008 در خدمت باواریایی‌ها بوده هم تأکید کرد: ما کلی پول روی میز گذاشتیم اما آن رقم باز هم برای او قانع کننده نبود. باید این موضوع را بپذیریم. ما از بازیکنی حرف می‌زنیم که برای ما بیش از 12 سال بسیار ارزشمند بوده است، پس مشکلی نیست. در تابستان هم به شیوه‌ای کاملاً دوستانه با یکدیگر خداحافظی می‌کنیم. من تابستان که با تیاگو آلکانتارا خداحافظی کردیم، چند قطره اشک ریختم. پس احتمال اینکه چنین اتفاقی در روز خداحافظی‌مان با داوید هم رخ دهد را رد نمی‌‌کنم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار