استاندار اصفهان گفت: ضروری است که خانواده‌ها زندگی با کرونا را به کودکان یاد دهند تا شاهد آسیب‌های کمتر کودکان در این بحران باشیم.
کد خبر: ۹۳۷۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 02 February 2021

س رضایی پیش از ظهر سه شنبه در آئین اعطای نشان کاندیداتوری شهر دوستدار کودک به شهر اصفهان ضمن تبریک ایام دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) با بیان اینکه دنیا به سمن صنعتی شدن می‌رود، اظهار داشت: این شرایط فاصله‌های اجتماعی ما بیش از گذشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه کرونا نیز در این زمینه تأثیر بسزایی داشته است، ابراز داشت: چاقی کودکان از جمله دستاوردهای این شرایط است و این امر زیبنده نسل آینده جهان نیست.

استاندار اصفهان با بیان اینکه کودکان این روزها به شدت تحت تأثیر آسیب‌های روانی ناشی از در خانه ماندن هستند، اضافه کرد: در این زمینه باید سیاست‌های درستی اتخاذ شود تا جلوی آسیب‌های آینده را بگیریم و باید زندگی کردن با کرونا را یاد بگیریم.

وی با بیان اینکه کودکان باید کودکی کنند، ادامه داد: این در حالی است که متأسفانه برخی از خانواده‌ها به دنبال فرستادن کودکان به کلاس‌های مختلف هستند و این ظلم به کودک است و باید روانشناسان کودک و کارشناسان علوم اجتماعی باید به مسائل ورود جدی داشته باشد.

رضایی با بیان اینکه پیشنهاد من به اعضای شورای شهر و شهردار اصفهان این است که میز جدیدی در رابطه با کودک در شهرداری تشکیل شود، ادامه داد: باید به نیاز کودکان توجه ویژه صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار