معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان گفت: مجوز و تاییدیه ساخت۱۰ هتل ایمن در استان صادر شده است و این روند همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۳۷۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵ 02 February 2021

سیدحسن قاضی عسگر افزود: هتل‌ها و مجموعه‌های گردشگری با شیوع ویروس کرونا با آسیب جدی مواجه شدند که میزان این خسارت‌ها ماهانه به حدود ۴۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان اظهار داشت: این استان دارای بیشترین مجموعه گردشگری بویژه بوم‌گردی در کشور است و تاکنون برای راه‌اندازی حدود۳۰۰ واحد بومگردی در  اصفهان، سرمایه‌گذاری شده است و این جریان همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: مثلث طلایی گردشگری بین اصفهان، فارس و یزد تشکیل شده و بدنبال این هستیم که با تکمیل شیوه‌نامه‌ها، کار خود را در این زمینه شروع کنیم.

قاضی عسگر خاطرنشان کرد: در صورتی که وضعیت به همین ترتیب پیش برود می‌توانیم فعالیت گردشگری را پیش از عید شروع و وضعیت نه‌چندان خوب این حوزه در استان اصلاح کنیم و به حالت اول خود بازگردانیم.

وی با بیان اینکه کار ساخت تعداد زیادی از طرح‌های گردشگری در استان به درازا کشیده شده است، اضافه کرد: بدلیل پایین بودن شاخص‌های کسب و کار در اصفهان حدود ۴۰ طرح‌ گردشگری در استان وجود دارد که زمان تکمیل آنها در دوره مسوولیت کوتاه ما قرار گرفته که یکی پس از دیگری در حال افتتاح و بهره‌برداری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار