تابناک- فرماندار بوشهر با بیان اینکه وضعیت کمبود آب در بوشهر بهبود یافت، گفت: چهارمین آبشرین کن این شهرستان در دهه فجر کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۹۳۷۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰ 03 February 2021

بهبود وضعیت کمبود آب در بوشهر/ چهارمین آبشرین کن این شهرستان کلنگ زنی شدبه گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، عباس جمشیدی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همدلی و همراهی تمامی آحاد جامعه همیشه اثر مثبت دارد و هدف برنامه ریزی شده محقق می‌شود، اظهار داشت: در ایام شیوع بیماری کرونا شاهد این بودیم که هرزمان که همراهی و اتحاد عمومی انجام شد با شیب نزولی این بیماری روبرو بودیم.

وی با بیان اینکه در صداوسیمای مرکز بوشهر بیش از ۱۵۰ هزار دقیقه برنامه در راستای اطلاع رسانی بیماری کرونا ساخته شده است، افزود: همه رسانه‌ها در این ایام برای آگاهی سازی و اطلاع رسانی تلاش کرد.

فرماندار بوشهر با اشاره به اینکه دولت مجری خدمات نظام است، بیان کرد: از ابتدای انقلاب تا کنون هجمه و تحریم‌های دشمنان وجود داشته اما خدمات زیادی توسط دولت‌های مختلف در طول انقلاب صورت گرفته است.

جمشیدی با عنوان اینکه یکی از مشکلات اصلی ما در استان بوشهر بحث تامین آب شرب خصوصا در فصل تابستان بود، تصریح کرد: وضعیت به گونه‌ای بود که در محلات تنگک شهرستان بوشهر آب با تانکر به محلات رسانده می‌شد اما در حال حاضر این وضعیت بهبود یافته است.

وی در ادامه با بیان اینکه در دهه فجر امسال چهارمین آبشیرین کن شهر بوشهر کلنگ زنی شد، خاطرنشان کرد: با افتتاح این آبشیرین کن ها وضعیت تامین آب در استان بسیار بهبود یافته است.

فرماندار بوشهر به ارتقاء رتبه کنکور استان از ۲۳ به ۱۱ خبر داد و گفت: همچنین در این سال‌ها میزان دانشجویان استان ۲ و نیم برابر افزایش یافته است.

جمشیدی به فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در شهرستان بوشهر خبر داد و عنوان کرد: امروز دانشگاه خلیج فارس بوشهر در حال تبدیل شدن دانشگاه مهارت محور است.

وی در خصوص ساخت بیمارستان شهدای هسته‌ای به مدت سه سال، افزود: این بیمارستان در کنار بیمارستان خلیج فارس ظرفیت درمانی خوبی است.

انتهای پیام/ ن ۸۹

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار