استاندار اصفهان گفت: مشکلات مردم و سرمایه گذاران شاهین شهر با هماهنگی‌های صورت گرفته با مسئولان وزارتخانه‌های مربوطه و مدیران کل ادارات حل و فصل می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷ 04 February 2021

عباس رضایی در حاشیه ملاقات مردمی در فرمانداری این شهرستان در جمع خبرنگاران افزود: برخی از مشکلات نیازمند هماهنگی و بررسی‌های کارشناسی بیشتر بود که امیدواریم به زودی مرتفع گردد.

وی با اشاره به دیدگاه و نگرش و فهم بالای مردم این منطقه تصریح کرد: مراجعات در راستای تولید، اشتغال و رفع مشکلات مردم شهرستان بود.

استاندار اصفهان، مشکلات مالیاتی و تامین اجتماعی را از جمله مهم‌ترین مشکلات واحدهای تولیدی مختلف شاهین شهر اعلام و بیان کرد: تمامی افراد در جهت رشد و توسعه این شهرستان گام بر می‌دارند.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اساسی‌ترین مباحث در حوزه شاهین شهر، میمه و برخوار موضوع آب است برغم این که ۲ تصفیه خانه فاضلاب در این شهرستان‌ها وجود دارد.

حسین حاجی دلیگانی افزود: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته از پساب تصفیه خانه‌های فاضلاب برای کشت البته با افزایش کیفیت تصفیه می‌توان استفاده کرد.

به گفته وی، متاسفانه در سال‌های گذشته هزاران هکتار از زمین‌های حاصلخیز شهرستان شاهین شهر و میمه رها شده است.

نماینده مردم شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه تاکنون حق و حقوق حوزه آب ۲ شهرستان شاهین شهر و میمه تامین نشده است.

وی ادامه داد: مردم منطقه شاهین شهر و برخوار و منطقه غرب استان حق کشت یا نقدینگی خشکسالی و خسارت را دریافت نکردند که امیدواریم در سفر امروز استاندار به این منطقه این مشکلات حل و فصل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار