راهپیمایی مجازی، خودرویی و موتوری به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن در استان اصفهان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۸۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹ 06 February 2021

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در راهپیمایی مجازی می‌توانند با ورود به سامانه اینترنتی www.bahman۹۹.ir و ثبت نام و نام خانوادگی خود و انتخاب شعار و پوستر مورد علاقه در این برنامه شرکت کنند.
محمدعلی احمدی افزود: همچنین در مناطق شهری و روستایی استان برای گرامیداشت چهل و دومین سالگی انقلاب در صبح روز ۲۲ بهمن راهپیمایی خودرویی و موتوری با حضور علاقه‌مندان برگزار می‌شود.
وی گفت: مسیر راهپیمایی خودرویی در کلانشهر اصفهان از میدان لاله - بزرگراه شهید آقابابایی- بزرگراه شهید صیاد شیرازی- پل غدیر - پل‌های دفاع مقدس است.
احمدی، مسیر‌های هفت گانه به سمت میدان امام حسین (ع) سپس به سمت گلستان شهدا را مسیر راهپیمایی موتوری در اصفهان در روز ۲۲ بهمن اعلام کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: بانگ الله اکبر هم در ساعت ۲۱ روز ۲۱ بهمن همزمان با سراسر کشور از مأذن مساجد، پشت بام منازل و معابر استان اصفهان طنین انداز و برنامه نورافشانی هم در مناطق مختلف استان از جمله ۱۵ منطقه شهری اصفهان در همین شب اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار