با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان؛
تابناک-در مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان و فرماندار پارسیان، پروژه خط انتقال آب بستانو به زیارتِ پارسیان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۸۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ 07 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، "احمد شاکری" قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در مراسم بهره برداری از این پروژه آبرسانی، افزود: باتوجه به فرسودگی خط انتقال قبلی به طول ۱۵ کیلومتر ، عملیات تعویض با هدف بهبودِ وضعیت و پایداری تامین آب مجتمع آبرسانی روستاهای ساحلی پارسیان شامل بوستانو، زیارت، مغدان و شیوء در قالب سه فاز آغاز شد.
به گفته وی، در فاز اول این پروژه، ۵ کیلومتر خط انتقال در سال گذشته بهره برداری شد و 5 کیلومتر نیز در قالب فاز دوم از بستانو تا زیارت، همزمان با دهه فجر 99 مورد بهره برداری قرار گرفت.
شاکری، اعتبار هزینه شده برای اجرای فاز دوم این پروژه را ۳۵ میلیارد ریال عنوان کرد.
قائم مقام مدیرعامل آبفا استان ادامه داد، با بهره برداری از این پروژه، جمعیتی بالغ بر ۱۵۰۰ نفر در روستای زیارت از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شدند.
وی افزود: با اجرای فاز سوم و اتمام کامل این پروژه نیز جمعیتی بالغ بر پنج هزار و ۷۰۰ نفر از آب سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.
شاکری همچنین گفت: دو پروژه آبرسانی در دو روستای دمتیر جنوبی و تمبو شمالی به طول ۷ کیلومتر نیز همزمان با دهه فجر تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

پروژه انتقال آب بستانو به زیارتِ  پارسیان بهره برداری شد

انتهای پیام/ز299

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار