مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان خبر داد:
مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: فردا در منطقه هفت شهر اصفهان 9 پروژه عمرانی و ترافیکی با اعتبار بیش از 225 میلیارد ریال بهره برداری و آغاز می شود.
کد خبر: ۹۳۸۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸ 07 February 2021

به گزارش تابناک به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی اصغر شاطوری با بیان اینکه فردا در قالب برنامه " هر یکشنبه، یک افتتاح" و با حضور شهردار و جمعی از مدیران شهری با رعایت پروتکل های بهداشتی، 9 طرح عمرانی – ترافیکی در منطقه هفت شهر اصفهان با اعتبار 225 میلیارد و 842 میلیون ریال بهره برداری و آغاز می شود، اظهار کرد: فرهنگسرای تخصصی کودک و نوجوان با 500 متر زيربنا با اعتبار 22 میلیارد و 500 میلیون ریال بهره برداری می شود.
وی افزود: این فرهنگسرا دارای سالن اجتماعات، کافی شاپ، کلاس آموزشی و .... است.
مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه فاز دوم پارک و مادی چشمه خونین از دیگر پروژه های مورد بهره برداری است، گفت: بدنه سازی مادی با سنگ مالون به ارتفاع چهار متر با حجم سنگ کاری بالغ بر 800 متر مکعب و پیاده رو سازی با بتن دکوراتیو همچنین زير سازی و آسفالت گذرهای اطراف آن با مساحتی بالغ بر پنج هزار مترمربع و پیاده روسازی فاز اول و دوم با مساحتی بالغ بر دو هزار مترمربع از جمله اقدامات برای ساماندهی مادی چشمه خونین بوده است.
وی بیان کرد: برای اجرای این طرح 13 میلیارد و 842 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.
شاطوری با اشاره به پیاده روسازی خیابان کاوه اظهار کرد: این طرح حدفاصل میدان شهدا تا پل چمران با مساحتی بالغ بر 10 هزار مترمربع با مسیر ويژه دوچرخه، مسیر ويژه نابینايان و مبلمان شهر با اعتبار 12 میلیارد و 100 میلیون ریال بهره برداری می شود.
پیاده روسازی خیابان مدرس
وی بیان کرد: پیاده روسازی خیابان مدرس در فازهای 1 و 2 و نیز پیاده روسازی خیابان فرزانگان از دیگر طرح های آماده بهره برداری در منطقه است.
مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان افزود: این طرح که با اعتبار شش و نیم میلیارد ریال اجرا شده است شامل، اجرای ساماندهی پیاده رو میدان شهدا تا خیابان مدرس در سطح چهار هزار مترمربع، مانع گذاری و جدول گذاری و اجرای فاز دو از خیابان عباسی تا مهرانگیز و ساماندهی خیابان خردمند تا میدان ورزشکار در سطح دو هزار و 500 مترمربع است.
وی ادامه داد: احداث بسترسازی معابر اصلی و فرعی گذرهای تفکیکی محسنی پور با اعتبار چهار و نیم میلیارد ریال از دیگر طرح های منطقه است که شامل دو هزار و 500 متر طول و مساحتی بالغ بر 38 هزار مترمربع است که گذر بندی شده و دارای کانال دفع آب های سطحی است.
پروژه های ترافیکی منطقه
شاطوری افزود: احداث مسیر دوچرخه و هوشمندسازی تقاطع های سطح منطقه و پروژه های ترافیکی منطقه نیز با اعتبار 67 میلیارد و 300 میلیون ریال اجرایی شده است.
وی ادامه داد: این طرح شامل نصب دوربین های ثبت تخلف عبور چراغ قرمز و نصب دوربین نظارت تصويری، نصب دستگاه کنترلر هوشمند، سنسورگذاری، تعويض کنترلرهای قديمی و ارتقای سخت افزاری کنترلرها، اجرای طرح های آرام سازی و کنترل سرعت در محل اجرای طرح های روانسازی عبور و مرور در معابر، اصلاح هندسی و رفع معضلات ترافیکی، رفع گلوگاه ها و روان سازی ترافیک، نصب مبلمان ايستگاه های اتوبوس و تعويض مبلمان فرسوده و قديمی، ايمن سازی و نصب تابلوها و علائم و تجهیزات ترافیکی جهت کاهش تصادفات و .... است.
*ساماندهی مجموعه گردشگری باغ فدک
مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان به ساماندهی مجموعه گردشگری باغ فدک اشاره و تصریح کرد: این طرح 9 میلیارد ریالی شامل ساخت سرويس بهداشتی ، سکوها و نرده گذاری درياچه باغ فدک و احداث ساختمان اداری و ترمیم پست برق است.
 آغاز عملیات عمرانی زیرسازی و آسفالت معابر فرعی منطقه
وی با اشاره به آغاز عملیات عمرانی زیرسازی و آسفالت معابر فرعی منطقه با اعتبار 87 میلیارد ریال از فردا، گفت: مساحت اجرای این طرح 8 هزار مترمربع و شامل گذرهای نیلوفر، چشمه خونین، اداره برق، بنفشه، مهرانگیز، ابوذر و ... است.
شاطوری افزود: با اعتبار 25 میلیارد و 600 میلیون ریال طرح های دیگری همچون تعمیرات و نگهداری عمرانی معابر فرعی و اصلی سطح منطقه، مناسب سازی پیاده روهای خیابان فلاطوری و آل بويه جهت عبور افراد دارای معلولیت، اجرای روشنايی مادی و انهار برازنده و شاه پسند با نصب 200 پايه روشنايی با ارتفاع سه متر،800 متر طول نرده گذاری و ايمن سازی پل و حفر 300 چاه و یک هزار متر لوله گذاری جهت دفع آب های سطحی فردا در منطقه هفت آغاز می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار