مدیر عامل ذوب آهن اصفهان با اعلام‌اینکه شش ماه است که از یک زیان دهی ۱۰ ساله خارج شدیم،  اظهار داشت: جدا شدن فولاد صبا و خراسان از ذوب آهن باعث شد نتوانیم به بیش از ۵ میلیون تن تولیدات ذوب آهن دست یابیم.
کد خبر: ۹۳۸۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶ 07 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک، یزدی زاده در نشست خبری اظهار داشت: ذوب آهن سابقه ۵۰ ساله دارد و یک‌ افتخار برای صنعت و اشتغال و خدمات است.
وی از رشد تولید در ذوب آهن خبر داد و افزود: ذوب آهن هم‌اکنون در مسیر خوبی قرار گرفته است .
یزدی زاده  به  کمبود شدید سنگ آهن اشاره کرد و گفت: به جای توسعه معادن سنگ آهن امروز دچار کمبود شدید سنگ آهن شدیم.
وی  با اشاره اینکه تنها ۷ درصد از حجم‌آب مصرفی استان توسط صنایع مختلف استفاده میشود و کم لطفی است که خشکی زاینده رود را منوط به استفاده اب توسط صنایع ذکر میکنند، گفت: دریاچه ذوب آهن را به آب منطقه ای می بخشیم زیرا که جز ضرر سود دهی برای ما ندارد.
یزدی زاده  اظهار داشت: دوب اهن نیز حقابه دار است و اگر آبی تخصیص نیابد و کار متوقف شود اجازه شکایت به وزارت نیرو را دارد که چرا حقابه ذوب آهن تخصیص نیافته است.
وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگار ها که طبق قوانین قانون توزیع عادلانه آب مصوب سال1361 دریاچه های احداثی شما خلاف قانون است و اعتراض کشاورزان شرق و غرب اصفهان به این دریاچه ها است چرا هنوز برای مسدود کردن آن اقدامی نکرده اید و مطابق ماده 2 قانون توزیع عادلانه آب تبصره 3 و 4 هر گونه دخل و تصرف در حریم و بستر رودخانه ممنوع است، گفت: سال گذشته کمتر از نیم متر مکعب آب توسط ذوب آهن استفاده شده است که در خصوص برخی از کم لطفی به ذوب آهن لازم  پاسخ محکمی داده شود.
وی به  کشت و کار برخی از محصولات مثل برنج را مثال زد و گفت: دیواری کوتاه تر از صنعت نیست که هر کجا بحث از خشکسالی میشود به آب مصرفی صنایع اشاره میشود و صرفا آدرس غلط دادن است.
مدیر عامل ذوب آهن اصفهان با اظهار اینکه ۶ بار لوله آب  را شکستند و بیل مکانیکی آوردند در صورتی که دریاچه هیچ سودی برای ما ندارد و زیان ده هم هست.
مدیر عامل ذوب آهن اصفهان گفت : از سوخت مازوت استفاده نمی کنیم با وجودی کا میتوانیم پنهانی مصرف کنیم اما هر موقع ابلاغ کردند استفاده از سوخت مازوت را شروع میکنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار